Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorLupáčová, Markéta
dc.contributor.refereePetrtyl, Jan
dc.date.accepted2012-06-07
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:55Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:55Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48584
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3139
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce ?Marketingové možnosti malé cestovní kanceláře? je analýza marketingových nástrojů cestovní kanceláře Přeštice-tour a vytvoření návrhů na zlepšení v dané oblasti. V první části jsou sumarizovány teoretické poznatky z oblasti marketingu, cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. V druhé části jsou uvedeny obecné informace o cestovní kanceláři Přeštice-tour, rozbor jejího marketingového mixu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT analýza. Poslední část je věnována návrhu na lepší využití marketingových možností na základě zjištěných poznatků.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleMožnosti marketingu malé cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeMarketing possibilities in a small travel agencyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe object of the bachelor thesis "Marketing possibilities in a small travel agency? is analysis of the marketing tools of the travel agency Přeštice-tour and creation of suggestions for improvement in the given sphere of business. In the first part are summarise theoretical findings from marketing, tourism, marketing of tourism and marketing mix. In second part are presented basic information about travel agency Přeštice-tour and marketing mix study, analysis of internal and externals factors and SWOT analysis of travel agency Přeštice-tour. Last part is dedicated to suggestion for better usage of marketing possibilities based on the previous research.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedtravell agencyen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
lupacova.pdfPlný text práce494,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lupacova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lupacova - O.pdfPosudek oponenta práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lupacova.pdfPrůběh obhajoby práce196,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3139

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.