Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorRodková, Kristýna
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:21Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2019-03-15T10:13:21Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-3-27
dc.identifier74094
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31664
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem prosociálních dovedností dětí předškolního věku pomocí metod dramatické výchovy. Cílem bakalářské práce je vytvoření metodiky zacílené na rozvoj prosociálních dovedností dětí za pomoci metod dramatické výchovy. Práce je rozdělena na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zaměřena na představení jednotlivých oblastí, které se v tématu práce setkávají (osobnost dítěte předškolního věku, rozvoj prosociálních dovedností, dramatická výchova, její principy a metody). V praktické části je představen projekt "Z pohádky do pohádky", jeho realizace a evaluace. Tento projekt představuje ukázku práce, jak lze pomocí metod dramatické výchovy rozvíjet prosociální dovednosti předškolních dětí.cs
dc.format52 s. (84 200 znaků), X s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprosociální dovednostics
dc.subjectempatiecs
dc.subjectemocecs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředškolní obdobícs
dc.titleVyužití metod dramatické výchovy pro rozvoj prosociálních dovedností v mateřské školecs
dc.title.alternativeUse of drama education methods for development of pro-social skills in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work is devoted to problematics of prosocial skills development of preschool children. The main goal of this work is to create methodology aimed to prosocial skills development of preschool children using drama education. The thesis is divided into two parts, the theoretical and practical one. In the theoretical part the specific areas of study, which are essential for the topic, are described (such as preschool children personality, prosocial skills development, drama education, drama education bases and methods). In the practical part a project called "From a fairy tale to a fairy tale" is introduced, including his realisation and evaluation. This project represents a sample work, describing how it is possible to develop prosocial skills of preschool children using the drama education methods.en
dc.subject.translatedprosocial skillsen
dc.subject.translatedempathyen
dc.subject.translatedemotionen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translateddrama educationen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedpreschool perioden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rodkova VP.pdfPosudek vedoucího práce615,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rodkova OP.pdfPosudek oponenta práce631,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rodkova O.pdfPrůběh obhajoby práce382,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31664

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.