Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Matoušek Václav, Prof. Ing. CSc. | |
dc.contributor.author | Sehnal, Jan | |
dc.contributor.referee | Slavík Pavel, Prof. Ing. CSc. | |
dc.date.accepted | 2018-6-19 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:14:26Z | - |
dc.date.available | 2017-9-1 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:14:26Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-5-17 | |
dc.identifier | 74795 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31802 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá technikami používanými pro realizaci šachových programů. Účelem první části, která je věnována analýze šachové hry, je identifikovat obecně platné principy, které je možné převést na programově realizovatelné prvky ohodnocovací funkce šachových pozic. Práce se dále zaměřuje na algoritmy používané k vyhledávání šachových tahů včetně technik používaných k dosažení vyšší hloubky vyhledávacího stromu. Implementační část popisuje tvorbu vlastního šachového programu a využívá postupy z analytické části práce. | cs |
dc.format | 84 s. (103 553 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74795 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | šachy | cs |
dc.subject | šachový algoritmus | cs |
dc.subject | statická ohodnocovací funkce | cs |
dc.subject | umělá inteligence | cs |
dc.title | Implementace algoritmů šachové hry | cs |
dc.title.alternative | Chess Algorithms Implementation | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the implementation of a chess program. The first part of the thesis is dedicated to chess game analysis. The main purpose of the first part is to identify general principles of the chess game which can be programatically transformed into components of a positional evaluation function. The analytical part also contains information about chess game search algorithms, including techniques which can be used to achieve greater search depth. The practical part of this thesis describes the implementation of a~chess engine by using techniques from the analytical part. | en |
dc.subject.translated | chess | en |
dc.subject.translated | chess algorithm | en |
dc.subject.translated | static evaluation function | en |
dc.subject.translated | artificial intelligence | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DiplomovaPraceSehnal.pdf | Plný text práce | 911,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A16N0060Phodnoceni-ved.PDF | Posudek vedoucího práce | 432,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A16N0060Pposudek-op.PDF | Posudek oponenta práce | 1,17 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A16N0060Pobhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 318,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31802
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.