Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Zábran, Marek | |
dc.contributor.referee | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2018-8-28 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:17:48Z | - |
dc.date.available | 2017-10-10 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:17:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-6-28 | |
dc.identifier | 75881 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32269 | |
dc.description.abstract | Vizuální informace je subjektivní vjem a z toho důvodu je obtížné ji hodnotit na základě technických kritérií. Existují na to různé metriky, které mají různé výsledky, zhodnocení jejich správnosti je ovšem možné jen prostřednictvím porovnání se subjektivním vjemem lidských pozorovatelů. Cílem této práce je vytvořit systém, v rámci kterého bude možné sbírat data o lidském vizuálním vjemu na základě podobnosti objektů. Tato data bude možné použít pro porovnání zdrojů zkreslení aplikovaných na trojrozměrné trojúhelníkové sítě. Vytvořený systém má podobu webové hry. | cs |
dc.format | 55 s. (88 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=75881 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vývoj webových aplikací | cs |
dc.subject | trojúhelníkové sítě | cs |
dc.subject | videoherní design | cs |
dc.subject | počítačová grafika | cs |
dc.subject | zpracování trojúhelníkových sítí | cs |
dc.subject | zdroje zkreslení | cs |
dc.subject | sběr lidských dat | cs |
dc.title | Systém pro sběr dat o podobnosti trojúhelníkových sítí formou webové hry | cs |
dc.title.alternative | System for collecting data on triangle mesh similarity in the form of a web based game | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Visual information is subjective and therefore difficult to evaluate on the basis of technical criteria. Many different metrics with different results concerning this topic may be found, but the assessment of their accuracy is possible only by comparing with the subjective opinions of human observers. This thesis presents a system which collects data on human visual perception based on the similarity of objects. This data can be used to compare the sources of distortions applied to 3D triangle meshes. The created system is a browser game. | en |
dc.subject.translated | web application development | en |
dc.subject.translated | triangle meshes | en |
dc.subject.translated | videogame design | en |
dc.subject.translated | computer graphics | en |
dc.subject.translated | triangle mesh processing | en |
dc.subject.translated | sources of distortion | en |
dc.subject.translated | collection of human data | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
system-pro-sber(5).pdf | Plný text práce | 1,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A15B0160P posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 490,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A15B0160P hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 189,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A15B0160P obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 91,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32269
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.