Název: | Pozice koordinátora inkluze na vybraných ZŠ v Plzeňském kraji |
Další názvy: | Inclusion Coordinator position at selected primary and upper primary schools in the Pilsen region |
Autoři: | Marková, Martina |
Vedoucí práce/školitel: | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32324 |
Klíčová slova: | inkluze;koordinátor inkluze;inkluzivní vzdělávání;základní škola;pedagogové;speciální vzdělávací potřeby;individuální vzdělávací plán;podpůrná opatření |
Klíčová slova v dalším jazyce: | inclusion;inclusion coordinator;inclusive education;primary schools;teachers;special educations needs;individual educational plans;support measures |
Abstrakt: | Tato diplomová práce pojednává o pozici koordinátora inkluze na českých školách jako takové, o přínosu této pozice pro školství a jeho spolupráci s ostatními aktéry. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část zahrnuje inkluzi, inkluzivní vzdělávání a pozici koordinátora inkluze. Praktická část je zaměřena na analýzu evaluačních formulářů, které po dobu jednoho školního roku koordinátoři inkluze ze sedmi základních škol v Plzeňském kraji zpracovávali. Dále jsou součástí rozhovory s jednotlivými koordinátory a dotazníkové šetření spolupráce mezi koordinátory inkluze a pedagogy. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma thesis deals with the position of the co-ordinators of inclusion in Czech schools as such, about their contribution to education and also with their co-operation with the other involved people. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part contain inclusion, inclusive education and the position of the inclusion co-ordinator. The practical part is focused on the analysis of the evaluation questionnaires, which for one year the co-ordinators of inclusion from seven basic schools in the Pilsen region worked with. Also included interviews with individual co-ordinators, and then a questionnaire survey about co -operation between teachers and the inclusion co-ordinator. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Pozice koordinatora inkluze na vybranych ZS v Plzenskem kraji.pdf | Plný text práce | 1,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Markova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Markova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 567,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Markova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 358,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32324
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.