Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKašparová Martina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorSkalová, Michaela
dc.date.accepted2018-6-14
dc.date.accessioned2019-03-15T10:19:17Z-
dc.date.available2016-12-20
dc.date.available2019-03-15T10:19:17Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-26
dc.identifier72668
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32441
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na čas a jeho vnímání dětmi na prvním stupni a na časové údaje, které se v průběhu studia učí. Věnovala jsem se vývoji dítěte v období od 6 do 11 let. V RVP ZV a ŠVP ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace jsem vyhledala informace týkající se času. Tyto informace jsem použila k vytvoření pracovních listů pro všechny ročníky prvního stupně. Proběhlo vyučování podpořené těmito pracovními listy, jehož cílem bylo zjistit, jaké mají žáci znalosti v oblasti času a zda jsou dostatečně vyspělí na pochopení učiva o čase.cs
dc.format95 s. (129 505 znaků), xxx s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčascs
dc.subjectčasový údajcs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjectznalostics
dc.subjectučivocs
dc.subjectpracovní listcs
dc.titleČas a časové údaje ve výuce matematiky na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeTime and Timestamp in the Teaching of Mathematics at Primary Schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with a questions of how children at lower grade basic school perceives time and time records they have to learn during their studies. It focuses on an evolution of child in age between 6 and 11 years. I was searching for a time information in area of mathematics in the Framework Education Programme for Elementary Education and School Education Programme. This information was utilized in preparation of working sheets for all classes at lower grade basic school. Students used these working sheets in their lessons with intention to verify which knowledge they have in this specific area, and if their knowledge is maturated enough to understand well.en
dc.subject.translatedtimeen
dc.subject.translatedtime recorden
dc.subject.translatedperceptionen
dc.subject.translatedknowledgeen
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedworking sheeten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP- Skalova.pdfPlný text práce3,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnocDP_skalova.pdfPosudek vedoucího práce171,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Skalova 604.pdfPrůběh obhajoby práce325,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponentsky posudek DP - Skalova.pdfPosudek oponenta práce45,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32441

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.