Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer relationship management and its importance for strengthening competitiveness of the company
Autoři: Mühlheimová, Margit
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32537
Klíčová slova: řízení vztahů se zákazníkem;stratifikace;konkurenceschopnost;zákazník;swot analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: customer relationship mangement;stratification;competitiveness;customer;swot analysis
Abstrakt: Předložená práce se věnuje otázce vlivu strategie řízení vztahu se zákazníkem na konkurenceschopnost podniku. V úvodní části je popisován fenomén řízení vztahů se zákazníkem a podstata jeho zavedení do firemní praxe. V této souvislosti jsou dále popisovány souvztažné faktory jako hodnota zákazníka pro podnik, konkurenceschopnost a význam kvalitního řízení lidských zdrojů pro podnik. Ve druhé části je poté řízení vztahů se zákazníkem aplikováno na šetřený podnik. V rámci těchto procesů je nově stratifikováno zákaznické portfolio a vypracována metodika přístupu k novým segmentům zákazníků. V závěru jsou hodnoceny výsledky vlivu nově zavedené strategie šetřenému podniku a její celkový přínos podnikovým procesům a jeho konkurenceschopnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented thesis analyzes the impact of customer relationship management strategy on business competitiveness. The introductory part describes the customer relationship management phenomenon and its introduction into corporate practice. In this context, it further covers correlated factors such as the importance of quality human resources management and customer value for the enterprise as well as its competitiveness. In the second part, customer relationship management is applied to a company in a case study. The processes include a newly stratified customer portfolio and a customer segment acquirement methodology. The conclusion evaluates the case study results including the impact of the newly implemented strategy on the investigated company and its overall contribution to business processes and competitiveness.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_K15B0071K.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muhlheimova_VP.pdfPosudek vedoucího práce653,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muhlheimova_OP.pdfPosudek oponenta práce668,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muhlheimova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce188,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32537

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.