Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorČesánková, Lucie
dc.contributor.refereeNosková Marta, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:20:19Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:20:19Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-20
dc.identifier75192
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32596
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti na příkladu vybraného podniku. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na téma CRM a související oblasti. Praktická část obsahuje popis firmy včetně odvětví a konkurence. Dále je zde detailně popsán současný stav CRM a konkrétní návrh na zlepšení. Výzkumná část obsahuje popis realizace předloženého návrhu a hodnocení pomocí dotazníku a rozhovoru. V závěru práce jsou shrnuty body pro následné zlepšení daného návrhu na základě výsledků z výzkumné části.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectcrmcs
dc.subjectzákaznická zkušenostcs
dc.subjectpřidaná hodnotacs
dc.subjectb2bcs
dc.subjectškolenícs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and its Value for Increase in Company Competitivenessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the importance of customer relationship management for company competitiveness in selected company. The theoretical part includes literary research on CRM and related topics. The practical part describes company together with industry and competition. Current stare of CRM and concrete proposal for improvement are further discussed. The research part describes the proposal realization and evaluation using questionnaire and interview. Finally, points for subsequent improvement of given proposal are summarized based on the research results.en
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
dc.subject.translatedcrmen
dc.subject.translatedcustomer experienceen
dc.subject.translatedadded valueen
dc.subject.translatedb2ben
dc.subject.translatedschoolingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace, Cesankova.pdfPlný text práce847,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cesankova_VP.pdfPosudek vedoucího práce675,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cesankova_OP.pdfPosudek oponenta práce580,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cesankova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce190,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32596

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.