Title: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Other Titles: Customer Relationship Management and its Value for Increase in Company Competitiveness
Authors: Česánková, Lucie
Advisor: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Referee: Nosková Marta, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32596
Keywords: řízení vztahů se zákazníky;crm;zákaznická zkušenost;přidaná hodnota;b2b;školení
Keywords in different language: customer relationship management;crm;customer experience;added value;b2b;schooling
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti na příkladu vybraného podniku. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na téma CRM a související oblasti. Praktická část obsahuje popis firmy včetně odvětví a konkurence. Dále je zde detailně popsán současný stav CRM a konkrétní návrh na zlepšení. Výzkumná část obsahuje popis realizace předloženého návrhu a hodnocení pomocí dotazníku a rozhovoru. V závěru práce jsou shrnuty body pro následné zlepšení daného návrhu na základě výsledků z výzkumné části.
Abstract in different language: This bachelor thesis is focused on the importance of customer relationship management for company competitiveness in selected company. The theoretical part includes literary research on CRM and related topics. The practical part describes company together with industry and competition. Current stare of CRM and concrete proposal for improvement are further discussed. The research part describes the proposal realization and evaluation using questionnaire and interview. Finally, points for subsequent improvement of given proposal are summarized based on the research results.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace, Cesankova.pdfPlný text práce847,09 kBAdobe PDFView/Open
Cesankova_VP.pdfPosudek vedoucího práce675,48 kBAdobe PDFView/Open
Cesankova_OP.pdfPosudek oponenta práce580,63 kBAdobe PDFView/Open
Cesankova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce190,64 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/32596

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.