Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVočadlová Klára, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKašpárek, Václav
dc.date.accepted2018-9-10
dc.date.accessioned2019-03-15T10:21:52Z-
dc.date.available2016-12-7
dc.date.available2019-03-15T10:21:52Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier72713
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32770
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím myšlenkových map ve výuce vybraných geografických témat na základní škole. V první části práce se nachází rozbor literatury, kde se popisují témata týkající se vyučovacích metod, myšlenkových map, využití myšlenkových map, tvorby myšlenkových map a popis vybraného vyučovaného tématu. Hlavním cílem práce je využití myšlenkových map ve výuce na základní škole. Dalším cílem je porovnat vývoj znalostí ve třídě, kde proběhne výuka pomocí myšlenkových map tvořených na základě textu a ve třídě, která bude vyučována klasickou metodou výkladu. Tato práce také porovnává různé metody tvorby myšlenkových map. Z výzkumu vyplývá, že nárůst znalostí u metody myšlenkových map v porovnání s metodou výkladu není statisticky významný. Avšak další výsledky naznačily některé zajímavé závěry.cs
dc.format80 s. (94 472 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmyšlenková mapacs
dc.subjectvyučovací metodycs
dc.subjectprůmyslcs
dc.subjectpretestcs
dc.subjectposttestcs
dc.subjectdidaktický testcs
dc.subjectklasické metodycs
dc.titleMyšlenkové mapy ve výuce vybraných geografických témat na ZŠcs
dc.title.alternativeMind maps in teaching at the primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the use of mind maps in the education of selected geographic topics at an elementary school. The first part of this work is focused on literature analysis, which describes topics related to education methods, mind maps, use of mind maps, creating of mind maps and description of selected education topics. The main aim of this thesis is the use of mind maps at the elementary school. Another aim of this work is to compare the efficiency of the mind maps with traditional methods. This thesis also compares different methods of creating mind maps. The research shows that the differences in efficiecny between the mind maps method and the traditional methods are not statistically significant. However, some other results indicated interesting conclusions.en
dc.subject.translatedmind mapen
dc.subject.translatededucation methodsen
dc.subject.translatedindustryen
dc.subject.translatedpretesten
dc.subject.translatedposttesten
dc.subject.translateddidactic testen
dc.subject.translatedtraditional methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Vaclav_Kasparek.pdfPlný text práce2,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasparek V.pdfPosudek vedoucího práce593,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasparek O.pdfPosudek oponenta práce732,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasparek P.pdfPrůběh obhajoby práce147,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32770

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.