Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorČížková, Tereza
dc.contributor.refereeSzachtová Alena, PhDr.
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:24:09Z-
dc.date.available2016-4-20
dc.date.available2019-03-15T10:24:09Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier70428
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32978
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na problematiku vzdělávání Romských žáků na české škole. V první část je problematika rozebraná z teoretického hlediska. Tato část se soustředí například na styl života Romů, jejich jazyk a v neposlední řadě i na specifika jejich vzdělávání. V praktické části představuji svůj výzkum, založený na rozhovoru s několika Romy. Rozhovor je soustředěn na několik ústředních témat, jako je vztah Romů ke škole, k učitelům, ke spolužákům, jejich zájmy a volný čas a jejich rodinné poměry. Z výzkumu vychází několik poznatků, popisujících nejzávažnější překážky, se kterými se tito čtyři Romové setkávají běžně ve škole.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectromovécs
dc.subjectromská menšinacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectmajoritní společnostcs
dc.subjectpředsudkycs
dc.subjectproblémycs
dc.subjectpozitivacs
dc.subjectcharakteristikacs
dc.subjectznakycs
dc.titleRomské dítě v české školecs
dc.title.alternativeRoma child in Czech schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis dissertation thesis is focused on the issue of Romany education in Czech schools. In the first part of this thesis, I analyze the issue from theoretical point of view. This part is focused f.e. on Romany lifestyle, their language and last, but not least on individualities in their education. In the practical part, I present my own research, created based on interviews with several Gypsies. The interview concentrates on a few key issues like f.e. their opinion on school, their relationship with teachers and classmates, on their hobbies and leisure time or their family conditions. There are some findings based on the research. These findings describe the most serious problems, with which those four Gypsies usually run into in school.en
dc.subject.translatedgypsiesen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedmajorityen
dc.subject.translatedminorityen
dc.subject.translatedproblemsen
dc.subject.translatedcharactersticen
dc.subject.translatedpositvesen
dc.subject.translatedprejudiceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Cizkova.pdfPlný text práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cizkova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce435,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cizkova-oponent.pdfPosudek oponenta práce301,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cizkova-prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce20,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32978

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.