Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTáboříková, Vendula
dc.contributor.refereeKalistová Petra, Mgr.
dc.date.accepted2018-6-14
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:45Z-
dc.date.available2017-6-16
dc.date.available2019-03-15T10:25:45Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-17
dc.identifier74133
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33191
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na orientační hry v mateřské škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Práce nejprve definuje předškolní věk a jeho specifika především po stránce tělesného a pohybového vývoje dále pak i vývoje psychického a sociálního. Jedna z kapitol teoretické části je věnována hře, konkrétně dělení, přípravě a vedení her. Zajímavá je část o orientačním běhu, kde je popsána trať (včetně dětské), potřebné vybavení a pravidla běhu. Praktická část obsahuje zásobník cvičení a her pro rozvoj orientace v prostoru u dětí předškolního věku ve vnitřních i venkovních prostorech a dále návrh orientačního běhu ve vnitřních prostorech mateřské školy. Orientačních hry slouží nejen k rozvoji orientace v prostoru, ale mají také pozitivní vliv na spolupráci, pozornost a rozvoj hrubé i jemné motoriky dětí.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthracs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectorientace v prostorucs
dc.subjectorientační hrycs
dc.subjectorientační běhcs
dc.titleOrientační hry pro děti předškolního věkucs
dc.title.alternativeOrienteering games for preschool childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is about orienteering games for preschool children. It is divided into two parts a theoretical and a practical one. In the beginning, the thesis gives information about preschool age, about the physical development, movement development and the development of psyche and socialization. The theoretical part describes the game and its division, preparation and guidance. The orienteering run represents a remarkably interesting segment of this thesis. The practical part includes a list of games that has been created by the author. The games are appropriate for both - indoor and outdoor places. They show the use of orienteering games not only as a tool for development of orientation in space, but it also has a great effect on cooperation, attention and physical skills.en
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedpreschool childrenen
dc.subject.translatedorienteering gamesen
dc.subject.translatedorienteering runen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Taborikova- finalni verze.pdfPlný text práce1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Taborikova V. - VP.pdfPosudek vedoucího práce166,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Taborikova V. - OP.pdfPosudek oponenta práce182,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Taborikova V..pdfPrůběh obhajoby práce55,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33191

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.