Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorFrčková, Zuzana
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:26:30Z-
dc.date.available2015-12-8
dc.date.available2019-03-15T10:26:30Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier68858
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33289
dc.description.abstractTato diplomová práce je zacílena na efektivní použití ICT v úkolovém vyučování. Praktická část této práce pojednává o definici úkolu, jeho typech, způsobech využití, možných problémech, zásadní roli úkolu ve vyučování a v neposlední řadě se zaměřuje na využití ICT. Praktická část této diplomové práce prezentuje výzkum, který byl proveden mezi student vybrané základní školy a přináší výsledky výzkumu. Výzkum byl zaměřen na studentův přístup k předloženým úkolům a na to, jakým způsobem byly úkoly vyhotoveny. Výsledky účastníků byly shrnuty v závěru práce a dokazují, že většina žáky by si ráda obdobné úkoly vyzkoušela i v budoucnosti. Největší výhodou se bezesporu ukázala možnost strukturálního řazení úkolů and okamžitá zpět vazba od učitele. Žádné závažné problémy se během výzkumu neobjevily, problémy řešitelné na místě byly popsány v podrobné analyse.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68858-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectúkolové vyučovánícs
dc.subjectúkolcs
dc.subjectictcs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectvyučovací procescs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectfázecs
dc.subjectrolecs
dc.titleEfektivní jazykové úkoly s použitím informačních a komunikačních technologiícs
dc.title.alternativeEffective English language tasks with ICTen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the effective tasks assigned by ICT. The theoretical part deals with the definition of tasks, types of tasks, ways of usage, possible problems, the role of the tasks in teaching and, last but not least, focuses on assigning tasks using ICT.The practical part of this thesis presents a research done with students of selected primary school and present the results of the research. Real research has led to the study of students' attitudes towards the assigned tasks and to the way the tasks were entered. The results of the interviewed participants are summarized at the end of the thesis. The results showed that most students would like to use similar tasks in the future as well as the way of using it. The most important advantages were structural material storage and instant feedback. Problems did not occur during testing; possible problems are analysed in the analysis.en
dc.subject.translatedtasken
dc.subject.translatedtask-based learningen
dc.subject.translatedeffectivityen
dc.subject.translatedicten
dc.subject.translatede-learningen
dc.subject.translatedteaching processen
dc.subject.translatedassessmenten
dc.subject.translatedphaseen
dc.subject.translatedrolesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zuzana Matulkova-diplomova prace.pdfPlný text práce5,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matulkova_GK_ved.pdfPosudek vedoucího práce711,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matulkova_BB_opon.pdfPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matulkova obh.pdfPrůběh obhajoby práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33289

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.