Název: Moderní technologie v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu
Další názvy: Modern technologies in promotion on consumer market
Autoři: Štaif, Josef
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33404
Klíčová slova: cestovní agentura;cestovní kancelář;eye-tracking;marketingová komunikace;moderní technologie;webová stránka;nedostatky webů
Klíčová slova v dalším jazyce: eye-tracking;modern technologies;promotion;tour operator;travel agency;website;web scarcities
Abstrakt: Hlavním tématem diplomové práce je hodnocení webových stránek cestovních kanceláří jakožto jednoho z mnoha prvků moderních technologií v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu. Po teoretickém úvodu do dané oblasti následuje zaměření na webové stránky a jejich nedostatky. Dále jsou okomentovány výsledky hodnocení webových stránek cestovních kanceláří. Tyto hodnoty jsou dále porovnány s podobným výzkumem z roku 2014 a vybrané weby jsou dále podrobeny výzkumu na oční kameře (eye-tracking). Ze všech výsledků jsou pak v závěru práce nastíněna doporučení pro cestovní kanceláře, jak zlepšit své webové stránky. Nejčastějším nedostatkem je minimální využívání a tvorba vlastních aplikací pro mobilní zařízení. Mimo to pak cestovní kanceláře nevyužívají možností, které poskytují sociální sítě jako je Instagram či YouTube, v takové míře, jako v případě Facebooku.
Abstrakt v dalším jazyce: The main theme of this diploma thesis is rating the websites of travel agencies and tour operators as one of the many elements of modern technologies in promotion on consumer market. A short introduction to the theory of the field is followed by a focus on the websites and their scarcities. Those are joined by the results of the websites' ranking made for the travel agencies and tour operators. The ranks are then compared to a similar research and ranking made in 2014, testing chosen websites via eye-tracking. From all the results above, the recommendations for the travel agencies and tour operators are set as the main output of the thesis. These recommendations should help those travel agencies and tour operators improving their websites. The most common scarcity is the mobile app, which is not used enough by the travel agencies and tour operators. Besides that, they are not using the social sites like Instagram or Facebook in the same way as they do in the case of Facebook.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Staif_Josef.pdfPlný text práce3,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Staif_v.pdfPosudek vedoucího práce677,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Staif_o.pdfPosudek oponenta práce603,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Staif_p.pdfPrůběh obhajoby práce238,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33404

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.