Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorTesařová, Tereza Magdalena
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:12Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:12Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74868
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33537
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu reklamy na náhodný vzorek lidské veřejnosti a vlivu zvolených reklam využívajících emoční apely na vybrané respondenty. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem reklama, tato část se zabývá zejména zařazením reklamy do složek komunikačního mixu, významem barev v reklamě, popisem reklamních médií a emočních apelů v reklamě. Praktická část se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření, interpretací výsledků oční kamery a vyhodnocováním definovaných hypotéz a tvrzení. V závěru autorka shrnuje největší přínosy práce.cs
dc.format106 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74868-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjecthumorcs
dc.subjectstrachcs
dc.subjecterotikacs
dc.subjectemocecs
dc.titleReklama a její působení na spotřebitelecs
dc.title.alternativeAdvertising and its effects on consumeren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the research of the influence of advertising on a random sample of the public and the influence of the selected advertisements using emotions on the selected respondents. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the concept of advertising, deals with the inclusion of advertising in the components of the communication mix, the importance of advertising colors, the description of the advertising media and the emotions in the advertisement. The practical part deals with evaluating the questionnaire survey, interpreting the results of the eye camera and evaluating the defined hypotheses and statements. In the conclusion the author summarizes the greatest benefits of the work.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedhumoren
dc.subject.translatedfearen
dc.subject.translatederoticismen
dc.subject.translatedemotionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Tesarova.pdfPlný text práce5,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tesarova_v.pdfPosudek vedoucího práce633,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tesarova_o.pdfPosudek oponenta práce706,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tesarova_p.pdfPrůběh obhajoby práce230,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33537

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.