Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorVrbková, Lucie
dc.contributor.refereeHálková Katarína, Ing.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:14Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:14Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-19
dc.identifier74877
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33545
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného divadla, jímž je konkrétně Divadlo J. K. Tyla v Plzni. Nejprve jsou v práci uvedeny teoretické poznatky, které se týkající problematiky marketingové komunikace a jejího uplatnění v kulturním prostředí, které jsou dále aplikovány v části praktické. Praktická část práce se následně zaměřuje na vybrané divadlo, jeho představení z hlediska jeho činnosti, financování, organizační struktury, divadelních scén. Dále jsou identifikovány současné aktivity divadla v oblasti marketingové komunikace a je uskutečněn marketingový výzkum, který poskytuje informace od respondentů o důvodech návštěvy DJKT a jejich povědomí o současně využívané marketingové komunikaci. Na základě poznatků z provedené analýzy a výzkumu jsou stanoveny vhodné návrhy na zlepšení marketingové komunikace a odstranění nebo alespoň zmírnění jejich nedostatků s cílem zajistit udržitelnost vybraného divadla.cs
dc.format82 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectnávrhy na zlepšenícs
dc.titleMarketingová komunikace vybraného divadlacs
dc.title.alternativeMarketing communication of selected theateren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on analysis of marketing communication of selected theater, namely the Theater of J. K. Tyl in Pilsen. Firstly, there are presented the theoretical knowledge about the issues of marketing communication and its application in the cultural environment, which are further applied in the practical part. Practical part of the thesis is then focused on selected theater, its performance in terms of its activity, financing, organizational structure, theater scenes. Furthermore, the current activities of the theater in the field of marketing communication are identified and marketing research is carried out, which provides information from the respondents about the reasons to visit DJKT and their awareness of the currently used marketing communication. Based on the findings of the analysis and research, appropriate proposals are made to improve marketing communication and to eliminate or at least mitigate their shortcomings in order to ensure the sustainability of the selected theater.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedtheateren
dc.subject.translatedproposals for improvementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Lucie Vrbkova.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbkova_o.pdfPosudek oponenta práce574,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbkova_v.pdfPosudek vedoucího práce595,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbkova_p.pdfPrůběh obhajoby práce212,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33545

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.