Title: | Rozvoj koordinačních schopností v tréninku fotbalové přípravky ve věku 8-9 let |
Other Titles: | The coordination skills development in a football training at the age of 8-9 children |
Authors: | Zelinka, Lukáš |
Advisor: | Charvát, Luboš |
Referee: | Votík, Jaromír |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/3435 |
Keywords: | koordinační schopnosti;mladší školní věk;trénink fotbalu;rozvoj koordinačních schopností;ontogenetický vývoj |
Keywords in different language: | coordinate skills;The coordination skills development;football training;ontogenetic development;U9 soccer player |
Abstract: | Práce je zaměřena na rozvoj koordinačních schopností pro fotbalovou přípravku. Tato kategorie se týká dětí ve věku 8-9 let. Je členěna na teoretickou část, kde se věnujeme podrobněji koordinačním schopnostem, jejich rozvoji, ontogenetickému vývoji člověka a základům fotbalového tréninku. V praktické části aplikujeme vytvořený tréninkový program na skupinu hráčů a diagnostikou ověřujeme správné sestavení tréninků. |
Abstract in different language: | The aim of this diploma thesis is the development of coordinate skills for U9 soocer players.The thesis is divided into two parts. The first one deals with the theory. Coordinate skills, ontogenetic development and basic principles of soocer training are analysed there. The practical part describes the study course. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Lukas_Zelinka.pdf | Plný text práce | 1,91 MB | Adobe PDF | View/Open |
ZELINKA VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 589,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
ZELINKA OP.pdf | Posudek oponenta práce | 915,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
ZELINKA.pdf | Průběh obhajoby práce | 424,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/3435
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.