Název: | Strategie přípravy žáka na vyučování na Hotelové škole Plzeň |
Další názvy: | Students' Classes Preparation Strategies at the Hotel School in Pilsen |
Autoři: | Babková, Václava |
Vedoucí práce/školitel: | Holeček, Václav |
Oponent: | Kosíková, Věra |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/3647 |
Klíčová slova: | strategie přípravy;styly učení;LSI dotazník |
Klíčová slova v dalším jazyce: | strategy of learners´preparation;styles of learning;LSI questionnaire |
Abstrakt: | Ve své bakalářské práci jsem se zabývala strategií přípravy žáků na vyučování a jejich domácí přípravou. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je pojednáno o definicích, stylech způsobech a efektivitě učení. Dále je zde podrobněji rozvedena problematika týkající se psychologie mladého dospívajícího žáka a důležité faktory při učení, jako je paměť a motivace. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden na Hotelové škole v Plzni, kde pracuji jako učitelka odborných předmětů a mám tedy možnost žáky lépe poznat. Výzkum byl zaměřen na strategii přípravy žáků na vyučování, jejich přístup k domácí přípravě. Výzkum byl proveden ve druhém ročníku a výsledky byly porovnány mezi maturitním a nematuritním oborem. |
Abstrakt v dalším jazyce: | In my bachelor thesis I focused on the strategy of learners´ preparation for classes and their home preparation. The thesis is divided into a theoretical part and a practical one. The theoretical part deals with definitions, styles, methods and effectivity of learning. This part also deeply focuses on the issue concerning psychology of a young teenager and important factors such as memory and motivation. In the practical part the results of research are presented. The research was carried out at the School of Gastronomy in Pilsen where I work as a teacher of specialized subjects and so I have an opportunity to get to know the students better. The research was directed at the strategy of learners´ preparation for classes and their attitude to home preparation. It was carried out in the second class and the results were compared with the graduation and non-graduation classes. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Vaclava Babkova.pdf | Plný text práce | 1,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Babkova - posudek vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 480,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Babkova - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 222,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Babkova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 96,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3647
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.