Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkala Bohumil, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPanuška, Marek
dc.contributor.refereePittermann Martin, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-20
dc.date.accessioned2020-07-17T13:41:50Z-
dc.date.available2018-10-5
dc.date.available2020-07-17T13:41:50Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-5-28
dc.identifier78761
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37475
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřena na specifické technické problémy rekuperace v systému 25 kV, který je využíván pro provoz trakční dopravy nejen v ČR. Jsou zde shrnuty požadavky norem vázající se na fyzikální a technickou podstatu problému rekuperace pro tento napájecí systém trakčního vedení. Následně jsou popsány možnosti rekuperace, jak ze strany vozidel, pevných trakčních zařízení tak ze strany distribuční sítě. V závěru bude provedena analýza, porovnání rekuperací jízdních souprav a vyhodnocení systémů využívající rekuperaci s ohledem na ekonomiku provozu a plynulost řízení.cs
dc.format101 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=78761-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrekuperacecs
dc.subjecttrakcecs
dc.subjecttrakční vozidlacs
dc.subjecttrakční zařízenícs
dc.subjectdistribuční síťcs
dc.subjectnapětí 25 kvcs
dc.subjectnapětí 3 kvcs
dc.subjecttrakční charakteristikycs
dc.subjectjízdní odporycs
dc.subjectvectroncs
dc.subjectdesiro hccs
dc.titleRekuperace v systému 25kVcs
dc.title.alternativeEnergy recuperation at 25kV trolley systemen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Master thesis is focused on specific technicial troubles of recuperation in power net 25 kV, which is not only used for traction vehicles in the Czech Republic. In this thesis are mentioned the requests of norms tied with physical and techcical principles together for this traction power system. Next point describes the possibilities of recuperation from train vehicles views and from distribution power net side. In the end will be performed the analysis of different electrical train units on the 2 most used power tractions systems in the Czech Republic. And there will be summarized economical impact and comparison among each electrical train units.en
dc.subject.translatedrecuperationen
dc.subject.translatedtractionen
dc.subject.translatedtraction vehiclesen
dc.subject.translatedtraction equipmenten
dc.subject.translateddistribution power networken
dc.subject.translatedvoltage 25 kven
dc.subject.translatedpower traction characteristicen
dc.subject.translateddriving traction resistanceen
dc.subject.translatedvectronen
dc.subject.translateddesiro hcen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Marek_Panuska.pdfPlný text práce3,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
078761_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce894,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
078761_oponent.pdfPosudek oponenta práce2,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
078761_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce61,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37475

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.