Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Bauerová, Dita | |
dc.contributor.referee | Klimtová Václava, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2019-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:42:43Z | - |
dc.date.available | 2017-9-8 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:42:43Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-7-1 | |
dc.identifier | 76236 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37564 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je shrnout nejvýznamnější pojmy, které se týkají strategie učení. Bakalářská práce popisuje učení a strategie učení. Důraz je dán na motivaci, metakognici, autoregulaci, bez které by celý proces učení nemohl kvalitně fungovat. Tato práce se věnuje mladšímu školnímu věku, který je na vliv učení a zpracovávání motivů nejvhodnější. Dále práce zahrnuje také styly učení a výkonovou motivaci. | cs |
dc.format | 48 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76236 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | strategie učení | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | výkonová motivace | cs |
dc.subject | mladší školní věk | cs |
dc.subject | metakognice | cs |
dc.subject | autoregulace | cs |
dc.subject | sebepojetí | cs |
dc.subject | self-efficacy | cs |
dc.title | Strategie učení a školní úspěšnost u dětí mladšího školního věku | cs |
dc.title.alternative | Learning strategies for younger school children | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work is to summarize the most important concepts related to learning strategy. The bachelor thesis describes learning and learning strategies. Emphasis is given to motivation, metacognition, self-regulation, without which the whole learning process would not work well. This work describing the younger school age, which is the most suitable for the influence of learning and motive processing. The work also includes learning styles and performance motivation. | en |
dc.subject.translated | learning strategy | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | performance motivation | en |
dc.subject.translated | younger school age | en |
dc.subject.translated | metacognition | en |
dc.subject.translated | self-regulation | en |
dc.subject.translated | self-concept | en |
dc.subject.translated | self-efficacy | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Strategie uceni u mladsiho skolniho veku.pdf | Plný text práce | 1,43 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bauerova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 519,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bauerova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 586,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bauerova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 274,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37564
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.