Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorBauerová, Dita
dc.contributor.refereeKlimtová Václava, Mgr.
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:42:43Z-
dc.date.available2017-9-8
dc.date.available2020-07-17T13:42:43Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier76236
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37564
dc.description.abstractCílem této práce je shrnout nejvýznamnější pojmy, které se týkají strategie učení. Bakalářská práce popisuje učení a strategie učení. Důraz je dán na motivaci, metakognici, autoregulaci, bez které by celý proces učení nemohl kvalitně fungovat. Tato práce se věnuje mladšímu školnímu věku, který je na vliv učení a zpracovávání motivů nejvhodnější. Dále práce zahrnuje také styly učení a výkonovou motivaci.cs
dc.format48 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76236-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrategie učenícs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectvýkonová motivacecs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectmetakognicecs
dc.subjectautoregulacecs
dc.subjectsebepojetícs
dc.subjectself-efficacycs
dc.titleStrategie učení a školní úspěšnost u dětí mladšího školního věkucs
dc.title.alternativeLearning strategies for younger school childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to summarize the most important concepts related to learning strategy. The bachelor thesis describes learning and learning strategies. Emphasis is given to motivation, metacognition, self-regulation, without which the whole learning process would not work well. This work describing the younger school age, which is the most suitable for the influence of learning and motive processing. The work also includes learning styles and performance motivation.en
dc.subject.translatedlearning strategyen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedperformance motivationen
dc.subject.translatedyounger school ageen
dc.subject.translatedmetacognitionen
dc.subject.translatedself-regulationen
dc.subject.translatedself-concepten
dc.subject.translatedself-efficacyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Strategie uceni u mladsiho skolniho veku.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bauerova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce519,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bauerova_oponent.pdfPosudek oponenta práce586,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bauerova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce274,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37564

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.