Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorFicenecová, Michaela
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:44:27Z-
dc.date.available2017-12-8
dc.date.available2020-07-17T13:44:27Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-6-30
dc.identifier76495
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37745
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá strategiemi kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. V první kapitole jsou vyjmenována základní teoretická fakta. Dále jsou zde uvedeny výhody i nevýhody kooperativního učení. Diskutuje se zde také změna v roli učitele a žáka. Navrhuje konkrétní kooperativní struktury. Cílem práce bylo ověřit, zda používání kooperativního učení poskytuje žákům výhody. Pro získání dat byla použita metoda pozorování. Pozorování bylo uskutečněno ve třech hodinách anglického jazyka ve čtvrté třídě. Bylo hodnoceno naplnění kooperativních znaků a množství příležitostí k aktivnímu používání anglického jazyka. Formou dotazníku byl zjišťován názor žáků na kooperativní učení.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76495-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkooperativní učenícs
dc.subjectaktivní používání anglického jazykacs
dc.subjectkooperativní skupinacs
dc.subjectkonflikty ve skupináchcs
dc.subjectkooperativní strukturycs
dc.titleVyužití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školycs
dc.title.alternativeImplementing cooperative learning strategies in primary school English classesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with strategies of cooperative learning in English classes in primary school. Firstly the thesis recapitulate the fundamental theoretical facts. Furthermore the list of advantages and disadvantages is introduced. The changed teacher´s and pupil´s role is discussed. The thesis suggests particular cooperative structures. The goal of the thesis was to verify whether cooperative learning provide pupils with advantages. The research was carried out through observation. Three english classes were observed in class four. Realization of cooperative principles was evaluate.Questionnaire was used to discover the meaning of the children.en
dc.subject.translatedcooperative learningen
dc.subject.translatedactive usage of english languageen
dc.subject.translatedcooperative groupen
dc.subject.translatedcooperative structuresen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Ficenecova.pdfPlný text práce1,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ficenecova_ved_kleck.pdfPosudek vedoucího práce730,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Reyn_Ficenec.pdfPosudek oponenta práce475,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obh_Ficenecova.pdfPrůběh obhajoby práce404,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37745

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.