Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pešková Michaela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Boltíková, Inna | |
dc.date.accepted | 2019-9-12 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:46:00Z | - |
dc.date.available | 2017-12-9 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:46:00Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-6-30 | |
dc.identifier | 76370 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37880 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na sledování vývoje pojetí učiva od prvního vydání Radugy 1 přes Radugu po-novomu 1 až po Radugu plus. Odlišnosti jednotlivých učebnic jsou charakterizovány v kontextu vývoje lingvodidaktických metod a přístupů. Vývoj metodiky ruského jazyka jako cizího se v učebnici Raduga promítá zejména do následujících aspektů: zatraktivnění grafické podoby, posílení mezipředmětových vztahů, zařazení prvků projektového vyučování, posílení sociální složky, přizpůsobení se obecně zásadám SERR s RVP. | cs |
dc.format | 82 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76370 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | raduga 1 | cs |
dc.subject | raduga po-novomu 1 | cs |
dc.subject | raduga plus 1 | cs |
dc.subject | vývoj lingvodidaktických metod | cs |
dc.title | Učebnice Raduga a Raduga po-novomu jako příklad vývoje lingvodidaktických přístupů | cs |
dc.title.alternative | Textbooks Raduga and Raduga po-novomu as an example of a progress of teaching methodology. | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on the development of the concept of curriculum from the first edition of Raduga 1 through Raduga po-novom to Raduga plus in the context of the development of linguistic-didactic methods and approachces. The development of methodology for teaching Russian as a foreign language in the textbook Raduga is reflected in particular in the following aspects: making the graphic design more attractive, strengthening cross-curicular relations, including elements of project teaching, strenthening the social component, adapting in general to the CEFR with FEP. | en |
dc.subject.translated | raduga 1 | en |
dc.subject.translated | raduga po-novom 1 | en |
dc.subject.translated | raduga plus 1 | en |
dc.subject.translated | the development of linguistic-didactic methodology | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRF) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Inna Boltikova.pdf | Plný text práce | 3,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_ved_Pesk_Boltikova.pdf | Posudek vedoucího práce | 918,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_opon_Val_Boltikova.pdf | Posudek oponenta práce | 930,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obh_Boltikova.pdf | Průběh obhajoby práce | 418,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37880
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.