Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer relationship management and its importance for strengthening for the competitiveness of the company
Autoři: Buiová, Denisa
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38056
Klíčová slova: řízení vztahů se zákazníky;crm;zákazník;konkurence;hotel
Klíčová slova v dalším jazyce: customer relationship management;crm;customer;competitive;hotel
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na téma řízení vztahů se zákazníky. Práce popisuje jak teoretické poznatky k problematice, tak i současný stav CRM v dané firmě. Řízení vztahů se zákazníky je velmi aktuálním tématem v oblasti podnikání. Proto je třeba se touto oblastí zabývat. Firmy, které chtějí udržet své dosavadní místo na trhu, si uvědomují, jak je důležité zajímat se o zákaznickou spokojenost a aktuální požadavky svých zákazníků. Praktická část a informace v ní obsažené byly získávány vlastním šetřením a prováděním analýz. Výstupem práce je především navržení nástrojů pro zlepšení dosavadního způsobu řízení vztahů se zákazníky ve firmě a tím i zlepšení konkurenceschopnosti podniku. Uskutečnění návrhů, které jsou v práci uvedeny, je převážně časově náročné než finančně náročné. Ve firmě budou v následujících měsících aplikovány některé z uvedených návrhů.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the customer relationship management. The thesis describes theoretical knowledge and the current state of CRM in the company. Customer relationship management is a very actual theme in business. We need to follow up about this theme. Companies that want to maintain their existing market position are aware of the importance of being interested in customer satisfaction and the current requirements of their customers. The practical part and the information contained in it were obtained by own investigation and analysis. The output of the thesis is primarily to design tools for improving the current way of customer relationship management in the company and thus to improve the company's competitiveness. The implementation of the proposals that are presented in the work is mostly time consuming rather than costly. Some of these suggestions will be applied to the company in the coming months.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Denisa Buiova FINAL.pdfPlný text práce4,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Buiova_VP.pdf.pdfPosudek vedoucího práce123,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP Buiova OP.pdfPosudek oponenta práce169,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Buiova.pdfPrůběh obhajoby práce222,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38056

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.