Název: Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků multikina Cinema City
Další názvy: Factors affecting Cinema City costumers buying behaviour
Autoři: Kolovrátníková, Aneta
Vedoucí práce/školitel: Zelenka Lenka, Ing.
Oponent: Hálková Katarína, Ing.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38362
Klíčová slova: spotřebitel;zákazník;spotřební chování;nákupní chování;faktory ovlivňující nákupní chování;cinema city
Klíčová slova v dalším jazyce: consumer;customer;consumer behavior;buying behaviour;factors affecting buying behaviour;cinema city
Abstrakt: Název bakalářská práce "Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků multikina Cinema City" je vypovídající o jejím zaměření. Cílem této práce je zjištění, které faktory mají vliv na nákupní chování zákazníků v Cinema City a jak tyto faktory ovlivňují jejich nákupní rozhodovací proces. V první části práce jsou vymezeny jednotlivé pojmy k dané problematice a vyjmenovány faktory působící na nákupní chování zákazníků. V druhé části práce je uveden marketingový výzkum, zjišťující jaké faktory mají vliv na nákupní rozhodovací proces zákazníků v Cinema City. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsou definovány závěry marketingového výzkumu a formulováno doporučení pro společnost Cinema City, jak efektivně komunikovat se svými zákazníky.
Abstrakt v dalším jazyce: The title of the bachelor thesis "Factors affecting Cinema City customers buying behaviour" is indicative about its focus. Goal of this bachelor thesis is finding, which factors has influence on customers buying behaviour in Cinema City and how these factors affecting their buying decision process. In the first part of this work, individual terms to the topic are defined and factors affecting customers buying behaviour are listed. The second part of the work deals with marketing research, discovering which factors has influence on Cinema City customers buying decision process. On the basis of the results from questionnaire survey are defined conclusions of marketing research and formulated recommendation for the Cinema City company, how to communicate effectively with the customers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kolovratnikova BP 2018.pdfPlný text práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolovratnikova_v.pdfPosudek vedoucího práce492,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolovratikova_o.pdfPosudek oponenta práce613,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolovratnikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce43,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38362

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.