Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHruška Zdeněk, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKočková, Olga
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-5
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:03Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:03Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79317
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38389
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce představuje Revenue management jako nástroj k řízení ubytovacího zařízení za účelem zvýšení příjmů a maximalizace zisku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se Revenue managementu. Dále je představen podnik Turnerova chata, jsou analyzovány již využívané techniky a nástroje Revenue managementu. Následně je zpracována SWOT analýza podniku a jsou předloženy výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jakou maximální cenu by byli respondenti ochotni zaplatit za ubytování v obdobích nejvyšší poptávky. V poslední kapitole jsou uvedena doporučení pro podnik. Hlavním cílem této práce je analýza současného využívání nástrojů a technik Revenue Managementu v podniku Turnerova chata a předložení návrhu možných zlepšení v Revenue managementu a ostatních oblastech, které autorka považuje za důležité pro zvýšení příjmů a optimalizaci zisku podniku.cs
dc.format55 s. (86 700 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79317-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrevenue managementcs
dc.subjectnástroje revenue managementucs
dc.subjectoptimalizace ziskucs
dc.titleRevenue management ubytovacích zařízenícs
dc.title.alternativeRevenue Management of Accommodation Facilitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis presents Revenue Management as a tool to manage accommodation facilities in order to increase income and maximize profit. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with theoretical background concerning Revenue management. Furthermore, Turner's Chalet is introduced and next already used techniques and tools of Revenue management are analyzed. Subsequently, the SWOT analysis of the company is elaborated and the results of the questionnaire survey are presented, the aim of the survey was to find out the maximum price that the respondents would be willing to pay for accommodation in seasons of highest demand. The last chapter presents recommendations for the company. The main goal of this thesis is to analyze the current use of Revenue Management tools and techniques in Turner's Chalet and to propose possible improvements in Revenue Management and other areas that the author considers important to increase revenue and profit optimalization.en
dc.subject.translatedrevenue managementen
dc.subject.translatedtools of revenue managementen
dc.subject.translatedprofit optimalizationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kockova BP1 tisk.pdfPlný text práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kockova_Olga_v.pdfPosudek vedoucího práce223,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kockova_Olga_o.pdfPosudek oponenta práce229,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KOckova_O_p.pdfPrůběh obhajoby práce67,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38389

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.