Název: Marketingová komunikace vybraného podniku
Další názvy: Marketing communication of a chosen business
Autoři: Kotorová, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38390
Klíčová slova: marketing;marketingový mix;marketingová komunikace;zákazník;zájezd;cestovní kancelář
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing mix;marketing communication;customer;sightseeing;travel agency
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na využití nástrojů komunikačního mixu v marketingové komunikaci cestovní kanceláře se zákazníky. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci cestovní kanceláře EXIM tours a následně navrhnout vylepšení marketingové komunikace do budoucna. První část práce se věnuje ekonomickým pojmům se zaměřením na marketingový mix a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Dále se v této části práce dozvíme o nových trendech marketingové komunikace a jejich jednotlivých příkladech. Následuje praktická část zabývající se porovnáním webový stránek konkurenčních cestovních kanceláří a kvantitativním výzkumem. Použitou metodou výzkumu bylo dotazníkové šetření. V závěrečné části práce autorka vyhodnocuje odpovědi z výše uvedeného výzkumu a vytváří návrh k vylepšení marketingové komunikace ze získaných údajů.
Abstrakt v dalším jazyce: Submitted work is focused on the use of communication mix tools in marketing communication of travel agency with customers. The main aim of the work is to analyze and evaluate marketing communication of the travel agency EXIM tours and then propose improvement of marketing communication for the future. The first part of the thesis deals with economic concepts with a focus on marketing mix and individual tools of communication mix. Furthermore, we will learn about new trends in marketing communication and their examples. The following is a practical part dealing with comparison of websites of competing travel agencies and quantitative research. The research method used was a questionnaire survey. In the final part of the thesis the author evaluates the answers from the above mentioned research and creates a proposal to improve the marketing communication from the obtained data.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - ZCU Kotorov8.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotorova_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce223,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotorova_Kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce166,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotorova_K_p.pdfPrůběh obhajoby práce67,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38390

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.