Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKrausová, Nikola
dc.contributor.refereeEretová Barbora, Ing.
dc.date.accepted2019-6-5
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:03Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:03Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79322
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38393
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá výzkumem spotřební chování zákazníků na trhu se značkovým oblečením v České republice. Hlavním cílem práce je identifikace faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, a to žen do věku 35 let. Šetření popisuje nákupní rozhodovací proces spotřebitelů a dále ukazuje hlavní rozdíly mezi demograficky vymezenými skupinami žen. Výsledky šetření vyplývají z primárních a sekundárních zdrojů. Primární data byla zajištěna pomocí samostatného marketingového výzkumu, kdy bylo využito dotazníkové šetření. Výsledky byly použity k tvorbě marketingového doporučení pro firmy, které na trhu působí v oblasti značkového zboží.cs
dc.format67 s. (102 563 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.titleSpotřební chování vybraného segmentu zákazníkůcs
dc.title.alternativeConsumer behaviour of a selected customer segmenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the research of consumer behavior of customers on the market of brandy clothing in the Czech Republic. The main objective of the thesis is to identify factors that influence the purchasing behavior of customers, focused on women under the age of 35. The survey describes the purchasing decision-making process of consumers and also shows the main differences between demographically defined groups of women. The results of the survey come from primary and secondary sources. Primary data were collected by marketing research using a questionnaire survey. The results were used to create a marketing recommendations for companies operating in the market of brandy goods.en
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedbuying behaviouren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Krausova Nikola.pdfPlný text práce1,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krausova_Nikola_v.pdfPosudek vedoucího práce226,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
krausova_nikola_o.pdfPosudek oponenta práce218,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krausova_Nikola_p.pdfPrůběh obhajoby práce67,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38393

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.