Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPytlíková, Simona
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:04Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:04Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79334
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38400
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na marketingové nástroje ve společnosti LASSELSBERGER, s.r.o., speciálně na komunikaci. Cílem práce je zanalyzovat a vyhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vybrané firmy a na základě vyhodnocených poznatků navrhnout možná doporučení pro její zefektivnění. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretické část obsahuje základní pojmy spojené s marketingem a marketingovou komunikací. V praktické části je představena společnost a značka RAKO. Dále je provedena analýza využívaných nástrojů marketingové komunikace společnosti. Praktická část také obsahuje srovnání online komunikace s konkurenčními firmami a hodnocení od manažerky komunikace a autorky práce. Praktická část čerpá z osobních rozhovorů, interních materiálů firmy a vlastních poznatků autorky práce. Na závěr jsou prezentována doporučení a dva konkrétnější návrhy pro zlepšení marketingové komunikace. Návrhy mohou být pro společnost inspirací a mohou ukázat možný směr zlepšení této oblasti.cs
dc.format95 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectintegrovaná marketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.titleAnalýza marketingových nástrojů vybrané společnosti se zaměřením na komunikacics
dc.title.alternativeThe analysis of marketing tools of the selected company with the focus on communicationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on marketing tools of the company LASSELSBERGER, especially on communication. The goal of this thesis is to analyse and evaluate current marketing communication of the selected company and present recommendations and proposal for possible streamlining this area. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains basic terms related to the marketing and marketing communication. In the practical part the company and RAKO brand are introduced. There is the analysis of communication tools of the company. The practical part also includes a comparison of the online communication with another companies and evaluation of communication tools from the manager of the company and from the author of this thesis. The practical part is based on interviews, internal materials and own findings. In conclusion there are presented general recommendations and two more detailed proposals for improvement of marketing communication. Mentioned proposals can be inspiration for the company.en
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedintegrated marketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedpublic relationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Simona Pytli_kova_ K16B0166P.pdfPlný text práce8,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pytlikova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce221,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pytlikova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce223,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pytlikova_S_p.pdfPrůběh obhajoby práce88,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38400

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.