Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc. | |
dc.contributor.author | Chu, Quang Hieu | |
dc.contributor.referee | Lišková Štěpánka, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2019-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:40:43Z | - |
dc.date.available | 2018-9-14 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:40:43Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-30 | |
dc.identifier | 80530 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/38931 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce jednává o muzikoterapii a hudební pedagogice. Popisuje jejich společné znaky a vymezuje rozdíly mezi nimi. Cílem této práce je nalézt propojení muzikoterapie s hudební pedagogikou, které by bylo přípustné z hlediska školního vzdělávacího kurikula. Představuje možné hry a metody s prvky muzikoterapie pro hudební výchovu. | cs |
dc.format | 46 s. (64 736 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | muzikoterapie | cs |
dc.subject | pedagogika | cs |
dc.subject | hudební pedagogika | cs |
dc.subject | hudební výchova | cs |
dc.subject | speciální pedagogika | cs |
dc.title | Muzikoterapie a pedagogika | cs |
dc.title.alternative | Music therapy and educational sciences | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The undergraduate thesis deals with music therapy and music pedagogy. It describes their common features and defines the differences between them. The aim of this work is to find a connection between music therapy and music pedagogy, which would be permissible from the point of view of school educational curriculum. It also presents possible games and methods with elements of music therapy for music education. | en |
dc.subject.translated | music therapy | en |
dc.subject.translated | educational sciences | en |
dc.subject.translated | music education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
CHU_BP.pdf | Plný text práce | 1,19 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chu_BP_oponent_Li.pdf | Posudek oponenta práce | 310,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chu_BP_vedouci_Sla.pdf | Posudek vedoucího práce | 213,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chu.pdf | Průběh obhajoby práce | 571,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/38931
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.