Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvoboda, Milan
dc.contributor.authorŠnaiderová, Soňa
dc.contributor.refereeGangur, Mikuláš
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:57:20Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:57:20Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48142
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3893
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvoření výukového programu pro předmět Finanční gramotnost, který je určený pro studenty středních škol. Pro vytvoření programu byly použity programovací jazyky PHP, (X)HTML, a CSS a databázový server MySQL. V první části práce je představena finanční gramotnost, jak se tento předmět vyučoval v České republice před a po roce 2007. Dále je zde poukázáno, jak k výuce přistupují další země světa. V této části je také představeno sedm základních modulů finanční gramotnosti. V teoretické části jsou popsány i programovací jazyky, které byly použity pro vytvoření samotného programu a popis webové a desktopové aplikace, mezi kterými autorka volila a po zvážení všech výhod a nevýhod vytvořila aplikaci webovou. V závěru této části je v krátkosti přestaven textový editor, ve kterém byl program napsán. Praktická část se zabývá vytvořením programu a jeho naplněním daty. Autorka popisuje nejdříve postup vytváření a později se věnuje struktuře a obsahu programu, dále je zde znázorněn vzhled, umístění programu na internet a jak by se mohl program rozšířit.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfinanční gramotnostcs
dc.subjectvýukový programcs
dc.subjectwebová aplikacecs
dc.titleVytvoření výukového programu pro předmět finanční gramotnostcs
dc.title.alternativeCreating of learning program for subject financial literacyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra ekonomie a kvantitativních metodcs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this bachelor thesis is a creation of a courseware for the school subject Financial literacy, which is intended for high school students. Programming languages such as PHP, (X)HTML, and CSS and MySQL database server were used when creating the program. The first part of the thesis introduces the way of teaching Financial literacy before and after 2007 not only in the Czech Republic but also in the rest of the world. Seven basic modules of financial literacy are presented. The theoretical part deals with programming languages, which were used for creating the courseware itself, and with the description of the web and desktop applications. The author compared these two types of applications and after considering all the pros and cons, she created a web application. A text editor, in which the program was written, is presented briefly in the end of this part. The practical part introduces the creation of the program and how it is filled with data. The author describes the procedure of creation and later on she deals with the structure and the content of the learning program. In this part the appearance of the learning program is illustrated, the location on the Internet is shown and ways of upgrading are mentioned.en
dc.subject.translatedfinancial literacyen
dc.subject.translatedlerning programen
dc.subject.translatedweb applicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Snaiderova.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snaiderova - vedouci prace.pdfPosudek vedoucího práce559,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snaiderova - oponent prace.pdfPosudek oponenta práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snaiderova.pdfPrůběh obhajoby práce265,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3893

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.