Název: Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů
Další názvy: The role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Autoři: Škorvánková, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38986
Klíčová slova: sociální média;sociální sítě;nákupní chování spotřebitelů;marketingový mix
Klíčová slova v dalším jazyce: social media;social networks;consumer buying behavior;marketing mix
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje velmi aktuální tématice, a to využívání sociálních médií k ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Práce byla zaměřena na konkrétní segment spotřebitelů nakupujících oblečení a obuv. V rámci práce autorka definovala základní pojmy, seznámila čtenáře s rozšiřující tématikou a představila výsledky svého dotazníkového šetření. Prostřednictvím tohoto šetření zjišťovala především postoj spotřebitelů k aktuálním trendům. Mezi zmiňované trendy například zahrnuje propojování marketingové komunikace firem skrze sociální média, respektive konkrétní profily na sociálních sítích, nebo prezentaci skrze vlivné osobnosti. Analyzovala také nákupní chování v rámci zadaného segmentu obecně. Následně z výsledků svého šetření vyvodila závěry a doporučení, které poukazují na aktuální roli sociálních médií v nákupním chování vybrané skupiny spotřebitelů.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is targeted to very actual topic primarily to the use of social media influencing consumers buying behavior. The thesis was focused on a specific segment, a group of consumers buying clothes and shoes. Within the thesis the author defined the basic terms, introduced the expanding theme and presented the results of the questionnaire research. Through this research was mainly determined the attitude of consumers to actual trends. These trends mean for example interconnecting marketing communications between companies and consumers through social media, mainly through companies profiles on social networks or through presentation of influential personas. The author also analyzed the purchasing behavior within the given segment in general. Subsequently, the author made recommendations for practice. The conclusions from the results of research shows the actual role of social media in the consumers buying behavior of a specific consumers segment.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Skorvankova.pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skorvankova_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce219,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skorvankova_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce226,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skorvankova_M_p.pdfPrůběh obhajoby práce47,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38986

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.