Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorSoběhartová, Martina
dc.contributor.refereeHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-13
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:36Z-
dc.date.available2018-6-15
dc.date.available2020-08-24T11:41:36Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-24
dc.identifier76922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39062
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou postoje učitelů mateřských, základních a středních škol na inkluzi autistických dětí do běžných tříd. Práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které se týkají autismu. Je rozdělena na čtyři kapitoly, které se zabývají základními pojmy, popisem jednotlivými druhů, charakteristickými symptomy a diagnostikou poruch autistického spektra. Cílem bylo objasnění základních informací, týkajících se problematiky autismu. Praktická část je zaměřena na názory a postoje učitelů z jednotlivých typů škol na integraci autistických dětí do běžných tříd a porovnání, jak se od sebe výsledky odlišují. V diskuzi je uvedeno srovnání výsledků dotazníku praktické části s výsledky provedených výzkumů buď ve světě, nebo v ČR.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporucha autistického spektracs
dc.subjectautismuscs
dc.subjectpostoje učitelůcs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectintegracecs
dc.titlePostoje učitele MŠ, ZŠ a SŠ k inkluzi autistických dětí v běžných třídáchcs
dc.title.alternativeAttitudes of teachers at kindergarten, primary schools and secondary schools to inclusion of autistic children in mainstream classesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of this thesis is find out the attitudes of teachers of kindergartens, primary and secondary schools on the inclusion of autistic children in mainstream classes. The work is divided into two parts - part theoretical and part practical. The theoretical part defines the basic concepts that relate to autism. It is divided into four chapters that deal with basic concepts, a description of the different species, characteristic symptoms and diagnosing of autism spectrum disorders. The aim was to clarify the basic information, relating to the issue of autism. The practical part is focused on the opinions and attitudes of teachers from different types of schools on the integration of autistic children into normal classes and compared the results differ. In the discussion it is shown a comparison of the results of the questionnaire the practical part with the research results, either in the world or in the Czech republic.en
dc.subject.translatedaustism spectrum disordersen
dc.subject.translatedautismen
dc.subject.translatedteacher's attitudesen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedintegrationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace Sobehartova.pdfPlný text práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobehartova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce361,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobehartova_oponent.pdfPosudek oponenta práce254,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobehartova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce193,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39062

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.