Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Adámková, Tereza | |
dc.date.accepted | 2019-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:42:06Z | - |
dc.date.available | 2018-5-4 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:42:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-26 | |
dc.identifier | 77172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39136 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak si děti předškolního věku dokáží poradit s úkoly, které jsou zaměřeny na práci s osovou souměrností. Experiment probíhal v Mateřské škole Akademií věd v Praze a zúčastnilo se ho osm dětí (5 děvčat a 3 chlapci) ve věku 3 až 6 let. Všechny děti úkoly plnily individuálně. Experiment lze považovat za úspěšný, neboť úspěšnost jednotlivých činností byla vždy vyšší než 60 %. | cs |
dc.format | 36 s. (54 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77172 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | osová souměrnost | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | předmatematické představy | cs |
dc.subject | předškolní výchova | cs |
dc.subject | shodná zobrazení | cs |
dc.title | Práce s osovou souměrností | cs |
dc.title.alternative | Work with axial symmetry | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of my bachelor thesis was to find out how children of pre-school age can cope with tasks that are focused on work with axial symmetry. The experiment took place at the kindergarten of the Academy of Sciences in Prague. Eight children (5 girls and 3 boys), who participated, were aged between 3 and 6 years. All children fulfilled all the tasks individually. The experiment can be considered successful because the success rate of each activity was always higher than 60 %. | en |
dc.subject.translated | axial symmetry | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | pre math ideas | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | congruent transformations | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Adamkova_bakalarska_prace.pdf | Plný text práce | 5,82 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Adamkova posudek744.pdf | Posudek oponenta práce | 1,6 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodnoceni bakalarske prace T. Adamkove.pdf | Posudek vedoucího práce | 145,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Adamkova protokol767.pdf | Průběh obhajoby práce | 353,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39136
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.