Název: | Učební prostor pro výuku cizího jazyka |
Další názvy: | Learning Space Design: Language Classrooms |
Autoři: | Leová, Thu Ha |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39216 |
Klíčová slova: | desing třídy;design učebního prostředí;jazyková třída;učební prostředí |
Klíčová slova v dalším jazyce: | classroom;classroom design;language classroom;learning environment;learning space |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá učebním prostředím pro výuku cizího jazyka. Teoretická část nejdříve stručně sumarizuje položky vedení třídy (classroom management) a dále identifikuje a popisuje aspekty, které by měly být brány v potaz během vytváření jazykových tříd. V praktické části je popsán výzkum, který byl proveden na šesti školácch. Účelem tohoto výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou české jazykové třídy sestaveny dle osmi aspektů, které byly vyjmenovány v teoretické části. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The object of this graduate thesis is language classroom design. The theoretical part firstly summarizes the classroom management principles. Secondly, it identifies and describes eight elements of classroom design. The practical part consists of a research which was conducted in six schools. The aim of the research was to analyse to what extent they comly with the the guidelines in the theoretical part. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diploma Thesis 2019 Leova.pdf | Plný text práce | 2,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
leova_ved_kleck.pdf | Posudek vedoucího práce | 846,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
leova_opon_quinn.pdf | Posudek oponenta práce | 1,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obh_Leova.pdf | Průběh obhajoby práce | 429,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39216
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.