Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Weiszová, Petra | |
dc.date.accepted | 2019-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:42:55Z | - |
dc.date.available | 2017-12-8 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:42:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-6-30 | |
dc.identifier | 76494 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39219 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá otázkou efektivní výuky řečových dovedností na druhém stupni základních škol. Pozornost je věnována především principům a metodám, které mohou navýšit a zefektivnit množství příležitostí pro procvičování mluvení v hodinách cizího jazyka. Cílem práce bylo tyto metody zhodnotit a zjistit, jaké postoje vůči nim zaujímají sami žáci. Výzkum byl proveden prostřednictvím observací, dotazníků a diskuzí s žáky. | cs |
dc.format | 52 s. (104 133 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76494 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mluvení | cs |
dc.subject | efektivní vyučování | cs |
dc.subject | příležitosti k mluvení | cs |
dc.subject | podpora | cs |
dc.title | Efektivní výuka řečových dovedností na druhém stupni základních škol | cs |
dc.title.alternative | Effective teaching of speaking skills at lower secondary schools | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is concerned with the topic of effective teaching of speaking skills. More precisely, it explores efficient ways of maximizing speaking opportunities in language lessons and how these methods are perceived by second language learners. The research was conducted by means of observations, questionnaires and discussions with the learners. | en |
dc.subject.translated | speaking | en |
dc.subject.translated | effective teaching | en |
dc.subject.translated | speaking opportunities | en |
dc.subject.translated | scaffolding | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Weiszova Petra.pdf | Plný text práce | 1,61 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
weiszova_ved_kleck.pdf | Posudek vedoucího práce | 923,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
weiszova_opon_quinn.pdf | Posudek oponenta práce | 1,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obh_Weiszova.pdf | Průběh obhajoby práce | 396,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39219
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.