Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorWeiszová, Petra
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-08-24T11:42:55Z-
dc.date.available2017-12-8
dc.date.available2020-08-24T11:42:55Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-6-30
dc.identifier76494
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39219
dc.description.abstractPráce se zabývá otázkou efektivní výuky řečových dovedností na druhém stupni základních škol. Pozornost je věnována především principům a metodám, které mohou navýšit a zefektivnit množství příležitostí pro procvičování mluvení v hodinách cizího jazyka. Cílem práce bylo tyto metody zhodnotit a zjistit, jaké postoje vůči nim zaujímají sami žáci. Výzkum byl proveden prostřednictvím observací, dotazníků a diskuzí s žáky.cs
dc.format52 s. (104 133 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76494-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmluvenícs
dc.subjectefektivní vyučovánícs
dc.subjectpříležitosti k mluvenícs
dc.subjectpodporacs
dc.titleEfektivní výuka řečových dovedností na druhém stupni základních školcs
dc.title.alternativeEffective teaching of speaking skills at lower secondary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is concerned with the topic of effective teaching of speaking skills. More precisely, it explores efficient ways of maximizing speaking opportunities in language lessons and how these methods are perceived by second language learners. The research was conducted by means of observations, questionnaires and discussions with the learners.en
dc.subject.translatedspeakingen
dc.subject.translatedeffective teachingen
dc.subject.translatedspeaking opportunitiesen
dc.subject.translatedscaffoldingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Weiszova Petra.pdfPlný text práce1,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
weiszova_ved_kleck.pdfPosudek vedoucího práce923,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
weiszova_opon_quinn.pdfPosudek oponenta práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obh_Weiszova.pdfPrůběh obhajoby práce396,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39219

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.