Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerník Roman, Mgr. et MgA.
dc.contributor.authorJanoušková, Aneta Nina
dc.date.accepted2019-6-13
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:22Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2020-08-24T11:43:22Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier74092
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39254
dc.description.abstractBakalářská práce má teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány metody a přístupy ke komunikaci s dětmi. První je metoda FLIP IT, která ve čtyřech krocích pracuje s emocemi, zdůrazňuje potřebu hranic a nabádá děti k samostatnému řešení problémů. Druhým přístupem je Komunikace v souladu s fungováním mozku, kde je popsáno, jak funguje mozek, pokud se cítí ohrožen a zaplaví ho emoce a jak se podle toho chovat a komunikovat. Třetí je popsán přístup Respektovat a být respektován, který opět velmi podrobně pracuje s emocemi a respektujícím vztahem dospělého a dítěte. To co mají tyto přístupy společné jako na závěr popsané jako Pozitivní komunikace. V praktické části jsou zpracovány odpovědi z dotazníku, který zjišťoval jaké věty a jejich formulace učitelé nejčastěji používají, zda jim dělá problém formulovat je pozitivně.cs
dc.format41 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpozitivní komunikacecs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectemocecs
dc.subjectmozekcs
dc.subjectrespektcs
dc.subjecthranicecs
dc.subjectempatiecs
dc.subjectdítěcs
dc.subjectdospělýcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titlePozitivní komunikace v MŠcs
dc.title.alternativePositive communication in nursery schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis has a theoretical and practical part. The theoretical part focuses on methods and approaches related to the communication with children. Firstly, there is discussed 'Flip it' method, which works with emotions, emphasises the need of boundaries and encourages children to solve problems independently based on four steps. The second approach is so-called 'Brain-Related Communication', which describes how the brain works if the child feels threatened while he or she is full of emotions. Furthermore, it discusses how to behave and accordingly communicate. Third examined approach is so called 'Respect and be respected'. This approach focuses also on emotions and a respected relationship between an adult and a child. In summary, all of the approaches mentioned above have in common positive communication. In relation to the practical part, the used method is the questionnaire and the acquired data has showed what sentence and its formulation is most often used by teachers, whether it is difficult to formulate them positively.en
dc.subject.translatedpositive communicationen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedemotionen
dc.subject.translatedbrainen
dc.subject.translatedrespecten
dc.subject.translatedboundaryen
dc.subject.translatedempathyen
dc.subject.translatedchilden
dc.subject.translatedadulten
dc.subject.translatededucationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Pozitiv.kom._Janouskova.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janouskova VP.pdfPosudek vedoucího práce106,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janouskova OP.docPosudek oponenta práce40 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Janouskova O022.pdfPrůběh obhajoby práce20,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39254

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.