Název: | Analýza předškolní přípravy ve vybraných mateřských školách na základě orientačního mapování školní zralosti pracovníkem pedagogicko-psychologické poradny |
Další názvy: | The analysis of pre-school preparation in selected kindergartens based on an indicative mapping of school maturity by a worker of pedagogical-psychological counselling centre |
Autoři: | Holubjaková, Zuzana |
Vedoucí práce/školitel: | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39259 |
Klíčová slova: | školní zralost;školní připravenost;předškolní příprava;pedagogicko-psychologická poradna;orientační mapování školní zralosti;mateřská škola |
Klíčová slova v dalším jazyce: | school maturity;school readiness;pre-school preparation;pedagogical-psychological counselling centre;indicative mapping of school maturity;kindergarten |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá analýzou předškolní přípravy ve vybraných mateřských školách na základě orientačního mapování školní zralosti pracovníkem pedagogicko-psychologické poradny. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. Teoretická část se věnuje definici pojmů školní zralost a školní připravenost, úrovním školní zralosti ve vybraných oblastech, školským poradenským zařízením a orientačnímu mapování školní zralosti. Analytická část práce obsahuje vyhodnocení dat z orientačního mapování školní zralosti a dotazníkového šetření, výsledky šetření a doporučení pro pedagogickou praxi. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor thesis is focused on analysis of pre-school preparation in selected kindergartens based on an indicative mapping of school maturity by a worker of pedagogical-psychological counselling centre. The thesis is divided into two parts - theoretical and analytical one. The theoretical part deals with the definitions of school maturity and school readiness, standards of school maturity in selected area, school counselling service and the indicative mapping of school maturity. The analytical part contains evaluation of data from the indicatice mapping of school maturity and questionnaire survey, results of survey and recommendations for pedagogical practice. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_Holubjakova.pdf | Plný text práce | 4,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Holubjakova VP.doc | Posudek vedoucího práce | 37 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
Holubjakova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 237,29 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Holubjakova O021.pdf | Průběh obhajoby práce | 23,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39259
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.