Název: Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Další názvy: Marketing strategy of a tourist destination
Autoři: Kohoutková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39298
Klíčová slova: marketing;cestovní ruch;destinace;komunikační mix
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;tourism;destination;communication mix
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá strategií marketingové komunikace cíle cestovního ruchu, kterým je destinace Plzeňsko. Hlavním cílem této diplomové práce je analýza současných aktivit marketingové komunikace destinačního managementu působící v destinaci Plzeňsko a navržení vhodné strategie marketingové komunikace pro tuto destinaci včetně finanční náročnosti. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola sumarizuje teoretická východiska. Druhá kapitola je již praktického charakteru a zabývá se zvolenou destinací. Třetí kapitola analyzuje aktivity organizací destinačního managementu působících na území destinace Plzeňsko. Ve čtvrté kapitole je proveden vlastní výzkum formou dotazníkového šetření. V páté kapitole jsou veškeré aktivity marketingové komunikace organizací destinačního managementu zhodnoceny a poslední kapitola obsahuje dílčí návrhy vedoucí ke zkvalitnění marketingové komunikace v destinaci Plzeňsko.
Abstrakt v dalším jazyce: The subject of this thesis is marketing communicaton of the Plzeňsko tourist destination. The aim of the thesis is to analyze current marketing communication activities of the destination management in the Plzeňsko destination and propose a marketing communication strategy for this destination including cost estimation. The thesis is divided into six chapters. The first chapter is dedicated to theoretical basis. The second chapter describes the chosen tourist destination, Plzeňsko. The third chapter analyzes current activities of the destination management organizations in the Plzeňsko region. In the fourth chapter, original research is conducted using questionnaire survey. In the fifth chapter, all current marketing communication activities of the destination are evaluated. The last chapter includes suggestions for improving the marketing communication of the Plzeňsko destination.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Kohoutkova.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kohoutkova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce155,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kohoutkova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce227,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kohoutkova_Lucie_p.pdfPrůběh obhajoby práce69,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39298

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.