Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLouda Tomáš, JUDr. CSc.
dc.contributor.authorSmolanová, Tereza
dc.contributor.refereeValeš Lukáš, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-7-13
dc.date.accessioned2020-11-10T00:28:42Z-
dc.date.available2019-3-29
dc.date.available2020-11-10T00:28:42Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-15
dc.identifier83453
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39962
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje charakteristice terciárního vzdělávání v České republice, jeho vývoji a historii. Úvodní část práce je zaměřena na systém vzdělávání v České republice a na zásady a cíle vzdělávání. Dále se práce zabývá historií a právní úpravou terciárního vzdělávání a pojednává o mezinárodní standardní klasifikaci vzdělávání. V závěru se práce zabývá charakteristikou vyšších odborných a vysokých škol, zejména průběhem studia a analýzou jejich vývoje.cs
dc.format58 s. (89 759 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=83453-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectterciární vzdělávánícs
dc.subjectvysoké školycs
dc.subjectvyšší odborné školycs
dc.subjecthistorie terciárního vzdělávánícs
dc.titleTerciární vzdělávánícs
dc.title.alternativeTertiary educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnickács
dc.thesis.degree-programPrávní specializacecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the characteristics of tertiary education in the Czech Republic, its evolution and history. The introductory part is about the education system in the Czech Republic and on the principles and objectives of education. Furthermore, the thesis is devoted to the history and legal regulation of tertiary education and deals with the International Standard Classification of Education. In conclusion, the thesis deals with the characteristics of higher professional schools and universities, especially the course of study and analysis of their evolution.en
dc.subject.translatedtertiary educationen
dc.subject.translateduniversitiesen
dc.subject.translatedhigher professional schoolsen
dc.subject.translatedhistory of tertiary educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Smolanova_Tereza.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolanova - posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce621,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolanova - posudek OP.pdfPosudek oponenta práce344,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolanova - protokol BP.pdfPrůběh obhajoby práce350,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39962

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.