Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Louda Tomáš, JUDr. CSc. | |
dc.contributor.author | Smolanová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Valeš Lukáš, Doc. PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-7-13 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:28:42Z | - |
dc.date.available | 2019-3-29 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:28:42Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-15 | |
dc.identifier | 83453 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39962 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se věnuje charakteristice terciárního vzdělávání v České republice, jeho vývoji a historii. Úvodní část práce je zaměřena na systém vzdělávání v České republice a na zásady a cíle vzdělávání. Dále se práce zabývá historií a právní úpravou terciárního vzdělávání a pojednává o mezinárodní standardní klasifikaci vzdělávání. V závěru se práce zabývá charakteristikou vyšších odborných a vysokých škol, zejména průběhem studia a analýzou jejich vývoje. | cs |
dc.format | 58 s. (89 759 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=83453 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | terciární vzdělávání | cs |
dc.subject | vysoké školy | cs |
dc.subject | vyšší odborné školy | cs |
dc.subject | historie terciárního vzdělávání | cs |
dc.title | Terciární vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | Tertiary education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Právní specializace | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the characteristics of tertiary education in the Czech Republic, its evolution and history. The introductory part is about the education system in the Czech Republic and on the principles and objectives of education. Furthermore, the thesis is devoted to the history and legal regulation of tertiary education and deals with the International Standard Classification of Education. In conclusion, the thesis deals with the characteristics of higher professional schools and universities, especially the course of study and analysis of their evolution. | en |
dc.subject.translated | tertiary education | en |
dc.subject.translated | universities | en |
dc.subject.translated | higher professional schools | en |
dc.subject.translated | history of tertiary education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSR) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-Smolanova_Tereza.pdf | Plný text práce | 1,95 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smolanova - posudek VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 621,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smolanova - posudek OP.pdf | Posudek oponenta práce | 344,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smolanova - protokol BP.pdf | Průběh obhajoby práce | 350,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39962
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.