Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVrzalová, Michaela
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2020-6-23
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:24Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:24Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82890
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40166
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na odhad profilu typického zákazníka a zákaznickou zkušenost spotřebitelů ve sportovním obchodě Decathlon. První část charakterizuje klíčové pojmy a definice nutné k porozumění dané oblasti, na základě odborné literatury. Druhá část popisuje charakteristiku vybraného sportovního obchodu a jeho přístup k zákaznické zkušenosti. Následně jsou odhad profilu zákazníka a zákaznická zkušenost analyzovány na základě marketingového výzkumu prováděného pomocí rozhovorů se zaměstnanci, pozorováním a osobního dotazování zákazníků. A na základě této analýzy jsou navržena opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků ve sportovním obchodě Decathlon.cs
dc.format77 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectsportovní obchodcs
dc.subjectzákaznická zkušenostcs
dc.subjectcategory managementcs
dc.titleVybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétní prodejně se sportovním zbožímcs
dc.title.alternativeSelected factors of customer experience in a sports' storeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the estimation of a typical customer and the experience of consumers in the Decathlon sports shop. The first part characterizes the key concepts and definitions necessary to understand the area, based on the literature. The second part describes the characteristics of the selected sports shop and its approach to customer experience. Subsequently, the estimation of the customer profile and the customer experience are analyzed on the basis of marketing research conducted through the interviews with emploees, observation and personal interviewing of customers. And based on this analysis, measures are proposed to increase customer satisfaction in the Decathlon sports store.en
dc.subject.translatedstoreen
dc.subject.translatedsports´storeen
dc.subject.translatedcustomer experienceen
dc.subject.translatedcategory managementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_M.Vrzalova.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrzalova_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce221,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrzalova_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce226,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrzalova_p.pdfPrůběh obhajoby práce39,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40166

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.