Název: Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu
Další názvy: Image of the Czech republic on the French tourism market
Autoři: Šišpelová, Karolína
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40225
Klíčová slova: image;cestovní ruch;destinace;marketingové řízení destinace
Klíčová slova v dalším jazyce: image;tourism;destination;marketing destination management
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na téma Image vybrané destinace. Cílem práce se stala analýza image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu a určení oblastí, které jsou vnímány negativně. Na základě těchto zjištěných nedostatků byly definovány návrhy a doporučení pro organizace cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou definovány pojmy, jako je cestovní ruch, marketingové řízení destinace a image destinace a další relevantní pojmy vztahující se k danému tématu. V praktické části je destinace podrobena územní analýze, je popsána metodika šetření, analýza image České republiky a poté zhodnocení výsledků dotazníkového šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 193 respondentů, jimž byl zaslán dotazník elektronickou formou. Na základě šetření bylo zjištěno, že Česká republika je francouzskými turisty vnímána jako atraktivní země s bohatým kulturním dědictvím. Nespokojenost s návštěvou destinace byla pouze důsledkem nedostatečné jazykové vybavenosti místních obyvatel, jejich přívětivosti a také kvality stravovacích služeb.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is focused on Image of selected destination. The aim of the thesis was to analyze the image of the Czech Republic on the French tourism market and to identify areas that are perceived negatively. Based on these identified shortcomings, proposals and recommendations for tourism organizations were defined. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines terms such as tourism, destination marketing management and destination image and other relevant terms related to the topic.. The practical part analyzes the destination, desccribes the methodology of the survey, analysis of the image of the Czech Republic and then evaluation of the results of the questionnaire survey. A total of 193 respondents participated in the questionnaire survey received a questionnaire electronically. The survey revealed that the Czech Republic is perceived by French tourists as an attractive country with a rich cultural heritage. The dissatisfaction with the visit was only due to the lack of language skills of the locals, their friendliness and the quality of the catering services.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Sispelova K..pdfPlný text práce2,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sispelova_Karolina_v.pdfPosudek vedoucího práce227,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sispelova_Karolina_o.pdfPosudek oponenta práce121,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sispelova_p.pdfPrůběh obhajoby práce84,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40225

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.