Title: Možnosti rozvoje pohybových schopností a nácviku pohybových dovedností žáků na 2. stupni ZŠ prostřednictvím motivovaných překážkových drah (videoprogram)
Other Titles: Possibilities of development of physical abilities and skills of pupils at the 2 nd level of primary school through motivated difficult paths (video program)
Authors: Drožďová, Veronika
Advisor: Špottová Petra, Mgr. Ph.D.
Referee: Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40296
Keywords: překážková dráha;starší školní věk;pohybová schopnost;pohybová dovednost;motivace
Keywords in different language: obstacle course;older school age;motion skills;motor development;motivation
Abstract: Diplomová práce je zpracována formou videoprogramu s průvodní textovou zprávou. Cílem práce je předložit videoprogram, který obsahuje zásobník motivovaných překážkových drah na rozvoj pohybových schopností a zdokonalení pohybových dovedností pro žáky staršího školního věku.
Abstract in different language: The diploma thesis is processed in the form of a video program with an accompanying text message. The aim of the work is to present a video program, which contains a stack of motivated obstacle courses for the development of motor skills and improvement of motor skills for older school age students.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drozdova Veronika MOZNOSTI ROZVOJE POHYBOVYCH SCHOPNOSTI A NACVIKU POHYBOVYCH DOVEDNOSTI ZAKU NA 2. STUPNI ZS PROSTREDNICTVIM MOTIVOVANYCH PREKAZKOVYCH DRAH (VIDEOPROGRAM.pdfPlný text práce674,85 kBAdobe PDFView/Open
Drozdova V. - VP.pdfPosudek vedoucího práce196,69 kBAdobe PDFView/Open
Drozdova V. - OP.pdfPosudek oponenta práce198,1 kBAdobe PDFView/Open
Drozdova.pdfPrůběh obhajoby práce60,7 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40296

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.