Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKajkavac, Barbora
dc.contributor.refereeČíž Josef, Dipl. Ing.
dc.date.accepted2020-6-23
dc.date.accessioned2020-11-10T00:30:19Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:30:19Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier81835
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40373
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza koncepce turistického informačního centra města Plzně. Práce je zaměřena na zhodnocení spokojenosti návštěvníků s vybraným turistickým centrem a analýzu spokojenosti s nabízenými službami. Teoretická část práce popisuje cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingový mix cestovního ruchu, asociaci turistických informačních center a turistické informační centrum. Praktická část se zabývá charakteristikou turistického informačního centra města Plzně, je soustředěna na analýzu prostřednictvím sběru dat pomocí dotazníkového šetření. V další části se práce zaobírá návrhem realizace požadované služby a srovnáním s turistickým informačním centrem Na Můstku. V závěru praktické části jsou formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení spokojenosti návštěvníků turistického informačního centra města Plzně.cs
dc.format115 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=81835-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketing cestovního ruchucs
dc.subjectturistické informační centrumcs
dc.titleAnalýza koncepce vybraného turistického informačního centracs
dc.title.alternativeAnalysis of the Concept of Selected Tourist Information Centeren
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this diploma thesis is a conceptual analysis of the Tourist Information Center of the City of Pilsen. The thesis is focused on evaluation of the customer satisfaction with the chosen center and with the services provided therein. Theoretical part of this work descries tourism, tourism marketing, tourism marketing mix, the Association of Tourism Information Centers and tourism information center. Practical part of this work focuses on the characterization of the Tourist Information Center of the City of Pilsen through analysis of data collected in a questionnaire study. The following part concerns a realization draft of a requested service, and compares it with that provided by a tourist information center "Na Můstku". In the concluding part of this thesis, proposals and recommendations are formulated in order to improve the customer satisfaction of the Tourist Information Center of the City of Pilsen.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedmarketing of tourismen
dc.subject.translatedtourist information centreen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Analyza koncepce vybraneho turistickeho informacniho centra - Kajkavac B..pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Kajkavac_VP.pdfPosudek vedoucího práce244,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Kajkavac_OP.pdfPosudek oponenta práce256,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Kajkavac.pdfPrůběh obhajoby práce146,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40373

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.