Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKuberská Markéta, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKindelmann, Tomáš
dc.date.accepted2020-6-17
dc.date.accessioned2020-11-10T00:30:43Z-
dc.date.available2019-9-11
dc.date.available2020-11-10T00:30:43Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-30
dc.identifier81617
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40453
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena porovnání vyučovací hodiny s použití multimediální pomůcky (videa) a vyučovací hodiny bez použití multimediální pomůcky. Provedení experimentální výuky bylo uskutečněno na Šafránkově základní Škole a mateřské škole v Nalžovských horách. V obou vyučovaných hodinách se zaměřuje na vhodný výukový postup při realizaci hodiny. Ke kvalitnímu zjištění byl využit pretest a posttest na téma: vznik a pohyb mořských proudů. Na základě těchto testů, byly tyto testy statisticky vyhodnoceny pomocí U - testu Manna a Whitneyho a následně tyto výsledky byly zaznamenány do grafů a tabulek.cs
dc.format82 s. (92 111 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvideocs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectmultimediální pomůckacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectmořské prouděnícs
dc.titleVideo jako učební pomůcka ve výuce na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeVideo as a learning tool in geography lessons in elementary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor work focuses on comparison lesson with the use of multimedia aids (videos) and lessons without using a multimedia tool. The experimental teaching was implemented in Šafránek Elementary School and kindergarten in Nalžovské hory. In both lessons, he focuses on suitable teaching process in the realization of the lesson. Using the experiment method, both realized lessons were teaching lessons sixth grade at the second level of primary school. The high-quality findings were used by the pretest and posttest created by me on the subject of: sea currents. Based on these tests, these tests were statistically evaluated using the Mann and Whitney U-test, and then the results were recorded in graphs and tables.en
dc.subject.translatedvideoen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedmultimedia deviceen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedsea flowen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kindelmann_Tomas_BP_2020.pdfPlný text práce2,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kindelmann_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce690,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kindelmann_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce831,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kindelmann_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce118,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40453

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.