Název: Municipální marketing
Další názvy: Municipal marketing
Autoři: Kavková, Iveta
Vedoucí práce/školitel: Louda Tomáš, JUDr. CSc.
Oponent: Lindner Milan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40567
Klíčová slova: municipální marketing;marketing;marketingový mix;marketing v neziskovém sektoru;teritoriální marketing;typologie měst a obcí;aktéři municipálního marketingu;fáze municipálního marketingu
Klíčová slova v dalším jazyce: municipal marketing;marketing;marketing mix;marketing in nonprofit organizations;territorial marketing;cities typology;actors in the municipal marketing;process of the municipal marketing
Abstrakt: S municipálním marketingem se setkáváme denně, obklopuje nás všude, jen si toho nejsme často vůbec vědomi. V současné době je na města vyvíjen stále větší tlak, města si musí sama aktivně vyhledávat ekonomické zdroje, aby byly úspěšné v rámci konkurenčního boje. A právě v tomto ohledu jim může municipální marketing výrazně pomoci. Svoji diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol, kde v prvních kapitolách jsou pojmy, které s touto problematikou bezesporu souvisí. V další části jsem se pokusila vymezit samotný municipální marketing a poslední kapitoly jsem zaměřila na šetření a konkrétně na průzkum vlivu municipálního marketingu z pohledu obyvatel malé obce.
Abstrakt v dalším jazyce: The marketing is concept, which everybody know. We have some ideas about it, but the municipal marketing, then marketing which produce public administration and it is in public interest. It is not delimit so easy. The municipal marketing is marketing of the city. We can state, that municipal marketing is promotion of city, which we can delimit it like the culture, economic and social development of the city. The dissertation is divided into two mains parts. In the theoretical part I defined basic terms. And the practical part is focused on survey of impact the municipal marketing on the small city from the perspective of inhabitants.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bc. Iveta Kavkova- Municipalni marketing.pdfPlný text práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova M - posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce597,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova M - posudek OP.pdfPosudek oponenta práce489,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova M - Protokol DP.pdfPrůběh obhajoby práce340,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40567

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.