Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠpottová Petra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHamerníková, Lucie
dc.contributor.refereeFajfrlíková Tereza, Mgr.
dc.date.accepted2020-9-10
dc.date.accessioned2020-11-10T00:31:31Z-
dc.date.available2019-7-1
dc.date.available2020-11-10T00:31:31Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-29
dc.identifier81907
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40628
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na cílenou pohybovou intervenci pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou. V práci je popsán syndrom ADHD, příčiny vzniku, projevy, diagnostika, léčba a zásady pro práci s dětmi s ADHD. Práce dále obsahuje návrh a písemnou přípravu příkladů pohybové intervence pro předškolní děti s ADHD, jejich aplikaci a ověření jednotlivých aktivit v prostředí MŠ.cs
dc.format51 s. (67 432 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsyndrom adhdcs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectpohybová intervencecs
dc.subjectkvalita životacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleCílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitoucs
dc.title.alternativeTargeted movement intervention for preschool children with attention deficit hyperactivity disorderen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on targeted movement intervention for a preschool child with attention deficit hyperactivity disorder. The thesis describes the ADHD syndrome, causes, manifestations, diagnosis, treatment and principles for working with children with ADHD. The work also contains a proposal and written preparation of examples of physical intervention for preschool children with ADHD, their application and verification of individual activities in the kindergarten environment.en
dc.subject.translatedadhd syndromeen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedmovement interventionen
dc.subject.translatedquality of lifeen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Hamernikova_MS .pdfPlný text práce601,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hamernikova L. - VP.pdfPosudek vedoucího práce170,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hamernikova L. - OP.pdfPosudek oponenta práce162,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hamernikova.pdfPrůběh obhajoby práce69,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40628

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.