Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Černík Roman, Mgr. et MgA. | |
dc.contributor.author | Konopíková, Anna | |
dc.contributor.referee | Černíková Marie, MgA. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-9-14 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:32:16Z | - |
dc.date.available | 2018-9-11 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:32:16Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-6-30 | |
dc.identifier | 77825 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40745 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce v teoretické části seznamuje s loutkou, od co je loutka, hračka, přes rozdělení a funkce až po historii loutky. Dále nabízí přehled o dítěti a loutce, jak si s nimi hraje v předškolním věku, jak ji vnímá a navazuje na využití loutek v mateřské škole, jak s nimi pracuje pedagog a jak prostřednictvím loutky lze komunikovat s dětmi. Druhá část bakalářské práce, praktická část, popisuje kvantitativní výzkum, ve kterém se zjišťovalo formou dotazníkového šetření, jak využívají pedagogové loutky ve své praxi, jaká úskalí to obnáší. | cs |
dc.format | 53 s. (10 797 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77825 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | loutka | cs |
dc.subject | předmět | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | práce s loutkou | cs |
dc.subject | pedagog | cs |
dc.subject | komunikační prostředek | cs |
dc.title | Úskalí práce s loutkou v pozici učitele MŠ | cs |
dc.title.alternative | The pitfalls of working with a puppet in the position of a teacher of the kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis in the theoretical part introduces the puppet, from what is puppet, toy, through division and function to the history of the puppet. It also offers an overview of the child and the puppeteer, how he plays with them in pre-school age, how he perceives it, and how to use the puppets at the kindergarten, how the teacher works with them and how they can interact with children through puppets. The second part of the bachelor's thesis, the practical part, describes quantitative research, in which it was determined in the form of a questionnaire survey, how teachers use puppets in their practice, what pitfalls it entails. | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | puppet | en |
dc.subject.translated | subject | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | game | en |
dc.subject.translated | work with a puppet | en |
dc.subject.translated | pedagogue | en |
dc.subject.translated | means of communication | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Konopikova.pdf | Plný text práce | 1,74 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Konopikova Anna VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 5,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Konopikova Anna OP.pdf | Posudek oponenta práce | 89,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Konopikova Anna O.pdf | Průběh obhajoby práce | 835,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40745
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.