Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Šámalová, Valerie | |
dc.contributor.referee | Frank Jan, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2020-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:32:27Z | - |
dc.date.available | 2018-12-7 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:32:27Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-7-15 | |
dc.identifier | 80149 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40775 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je představit a ukázat praktické použití aktivizačních metod ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část diplomové práce se věnuje teoretickému pojetí aktivizačních metod. Autorka v práci charakterizuje aktivizační metody, jejichž zařazení a použití v rámci výuky matematiky. Uvede výhody a nevýhody jejich užití. V druhé části diplomové práce autorka navrhne soubor aktivizačních metod, které budou prakticky aplikovány při výuce matematiky. Popíše jejich výhody a nevýhody v praktickém využití. V práci použije metodu výzkumu pomocí experimentu. | cs |
dc.format | 77 s. (89 650 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80149 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | aktivizační metoda | cs |
dc.subject | komplexní metoda | cs |
dc.subject | klasická metoda | cs |
dc.subject | aritmetika | cs |
dc.subject | geometrie | cs |
dc.subject | kooperativní výuka | cs |
dc.subject | kritické myšlení | cs |
dc.subject | otevřené učení | cs |
dc.subject | didaktická hra | cs |
dc.subject | metoda problému | cs |
dc.title | Aktivizační metody použité v matematice na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Activation methods used in mathematics at the first grade of elementary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Dissertation is divided into two parts. The first part deals about theory teaching methods. In thesis are characterized classical, complex and activation methods. It includes their positive and negative aspects. The second part deals activation methods used in mathematics at the first grade of elementary school. The last chapter includes five didactic games and five problem tasks. | en |
dc.subject.translated | teaching method | en |
dc.subject.translated | classical method | en |
dc.subject.translated | complex method | en |
dc.subject.translated | activation method | en |
dc.subject.translated | didactic game | en |
dc.subject.translated | problem task | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova_ pra_ce Valerie S_a_malova_.pdf | Plný text práce | 6,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
OP - Samalova - Aktivizacni metody.pdf | Posudek oponenta práce | 158,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni vedouciho DP - Samalova.pdf | Posudek vedoucího práce | 29,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol - Samalova.pdf | Průběh obhajoby práce | 334,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40775
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.