Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzík Lukáš, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠámalová, Valerie
dc.contributor.refereeFrank Jan, Mgr.
dc.date.accepted2020-9-8
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:27Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2020-11-10T00:32:27Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-15
dc.identifier80149
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40775
dc.description.abstractCílem diplomové práce je představit a ukázat praktické použití aktivizačních metod ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část diplomové práce se věnuje teoretickému pojetí aktivizačních metod. Autorka v práci charakterizuje aktivizační metody, jejichž zařazení a použití v rámci výuky matematiky. Uvede výhody a nevýhody jejich užití. V druhé části diplomové práce autorka navrhne soubor aktivizačních metod, které budou prakticky aplikovány při výuce matematiky. Popíše jejich výhody a nevýhody v praktickém využití. V práci použije metodu výzkumu pomocí experimentu.cs
dc.format77 s. (89 650 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectaktivizační metodacs
dc.subjectkomplexní metodacs
dc.subjectklasická metodacs
dc.subjectaritmetikacs
dc.subjectgeometriecs
dc.subjectkooperativní výukacs
dc.subjectkritické myšlenícs
dc.subjectotevřené učenícs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectmetoda problémucs
dc.titleAktivizační metody použité v matematice na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeActivation methods used in mathematics at the first grade of elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDissertation is divided into two parts. The first part deals about theory teaching methods. In thesis are characterized classical, complex and activation methods. It includes their positive and negative aspects. The second part deals activation methods used in mathematics at the first grade of elementary school. The last chapter includes five didactic games and five problem tasks.en
dc.subject.translatedteaching methoden
dc.subject.translatedclassical methoden
dc.subject.translatedcomplex methoden
dc.subject.translatedactivation methoden
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedproblem tasken
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova_ pra_ce Valerie S_a_malova_.pdfPlný text práce6,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
OP - Samalova - Aktivizacni metody.pdfPosudek oponenta práce158,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni vedouciho DP - Samalova.pdfPosudek vedoucího práce29,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol - Samalova.pdfPrůběh obhajoby práce334,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40775

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.