Název: | Komparace výuky fyziky v České republice a v zahraničí |
Další názvy: | Comparison of physics education in the Czech Republic and abroad |
Autoři: | Novák, Lukáš |
Vedoucí práce/školitel: | Kohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Masopust Pavel, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/40776 |
Klíčová slova: | kurikulum;kurikulární dokumenty;výuka fyziky;slovinsko;rámcový vzdělávací program;timss;pisa;fyzikální olympiáda;oecd;srovnávací pedagogika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | curriculum;curricula documents;physics education;slovenia;timss;pisa;physics olympiad;oecd;comparative pedagogy |
Abstrakt: | Práce se zabývá komparací výuky fyziky v České republice a ve Slovinsku. Hlavní oporou jsou kurikulární dokumenty obou států a mezinárodní šetření a výzkumy stejně jako soutěže. Práce také poukazuje na možná kritická místa kurikula u nás. |
Abstrakt v dalším jazyce: | In this thesis, the physics education in the Czech Republic and Slovenia is compared. Czech and Slovenian curricula documents make the mainstay of this thesis as well as the analyses of students' achievements in international studies and olympiad. The thesis focuses on critical curricula points, too. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Novak_Lukas.pdf | Plný text práce | 1,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceniDP-L-Novak.pdf | Posudek vedoucího práce | 214,22 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek - Novak.pdf | Posudek oponenta práce | 1,81 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Novak.pdf | Průběh obhajoby práce | 605,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40776
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.