Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKalvas František, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorSzönyiová, Anna
dc.contributor.refereeŠtípková Martina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-29
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:37Z-
dc.date.available2018-5-3
dc.date.available2020-11-10T00:32:37Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-22
dc.identifier77805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40788
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá skrytým kurikulem na víceletých gymnáziích. Využívá socio-kulturního přístupu ke studiu skrytého kurikula a porovnává dvě víceletá gymnázia. Práce v kvalitativní části je zaměřena na popis a komparaci skrytých kurikul na gymnáziích a využívá etnografické metody sběru dat. V kvantitativní části práce jsou testovány hypotézy, které vycházejí z kvalitativní analýzy a ověřují předpoklady míry osvojení vlastností vycházejících ze skrytých kurikul sledovaných gymnázií. Závěrečná část práce je shrnutím zjištění z kvalitativního a kvantitativního výzkumu.cs
dc.format64 s. (96 417 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77805-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectskryté kurikulumcs
dc.subjectsocializace ve školecs
dc.subjectvíceletá gymnáziacs
dc.subjectkultura školycs
dc.subjectklima školycs
dc.titleSkryté kurikulum na víceletých gymnáziíchcs
dc.title.alternativeHidden Curriculum in Grammar Schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor´s thesis focuses on the hidden curriculum in grammar schools. I use a socio-cultural approach to the study of the hidden curriculum and I compare two grammar schools. In the qualitative part of the work I focuse on the description and comparison of hidden curricula in grammar schools and I use etnographic methods of the data collection. In the quantitative part of the work I test hypotheses, which are based on the qualitative analysis and I verify the assumptions of the degree of internalization of qualities based on hidden curricula of the observed grammar schools. The final part of the work is a summary o findings from qualitative and quantitative research.en
dc.subject.translatedhidden curriculumen
dc.subject.translatedschool socializationen
dc.subject.translatedgrammar schoolsen
dc.subject.translatedschool cultureen
dc.subject.translatedschool climateen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Skryte kurikulum na viceletych gymnaziich.pdfPlný text práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Szonyiova_op.PDFPosudek oponenta práce535,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudekVedouciho_Szonyiova.pdfPosudek vedoucího práce81,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Szonyiova.PDFPrůběh obhajoby práce300,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40788

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.