Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kalvas František, PhDr. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Szönyiová, Anna | |
dc.contributor.referee | Štípková Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-29 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:32:37Z | - |
dc.date.available | 2018-5-3 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:32:37Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-5-22 | |
dc.identifier | 77805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40788 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá skrytým kurikulem na víceletých gymnáziích. Využívá socio-kulturního přístupu ke studiu skrytého kurikula a porovnává dvě víceletá gymnázia. Práce v kvalitativní části je zaměřena na popis a komparaci skrytých kurikul na gymnáziích a využívá etnografické metody sběru dat. V kvantitativní části práce jsou testovány hypotézy, které vycházejí z kvalitativní analýzy a ověřují předpoklady míry osvojení vlastností vycházejících ze skrytých kurikul sledovaných gymnázií. Závěrečná část práce je shrnutím zjištění z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. | cs |
dc.format | 64 s. (96 417 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77805 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | skryté kurikulum | cs |
dc.subject | socializace ve škole | cs |
dc.subject | víceletá gymnázia | cs |
dc.subject | kultura školy | cs |
dc.subject | klima školy | cs |
dc.title | Skryté kurikulum na víceletých gymnáziích | cs |
dc.title.alternative | Hidden Curriculum in Grammar Schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Sociologie | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor´s thesis focuses on the hidden curriculum in grammar schools. I use a socio-cultural approach to the study of the hidden curriculum and I compare two grammar schools. In the qualitative part of the work I focuse on the description and comparison of hidden curricula in grammar schools and I use etnographic methods of the data collection. In the quantitative part of the work I test hypotheses, which are based on the qualitative analysis and I verify the assumptions of the degree of internalization of qualities based on hidden curricula of the observed grammar schools. The final part of the work is a summary o findings from qualitative and quantitative research. | en |
dc.subject.translated | hidden curriculum | en |
dc.subject.translated | school socialization | en |
dc.subject.translated | grammar schools | en |
dc.subject.translated | school culture | en |
dc.subject.translated | school climate | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Skryte kurikulum na viceletych gymnaziich.pdf | Plný text práce | 1,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Szonyiova_op.PDF | Posudek oponenta práce | 535,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudekVedouciho_Szonyiova.pdf | Posudek vedoucího práce | 81,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Szonyiova.PDF | Průběh obhajoby práce | 300,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40788
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.